Brezilya nakışı rokoko tekniği örnekleri

-

brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-orne4

Rokoko tekniği, brezilya nakışında en çok kullanılan düğüm – işleme tekniklerinden biri. İğneye ipliğin dolanması ve o şekilde kumaşa batırılması ile oluşturulan, burgu, bürüm şeklinde güzel bir sonuç elde edilmesini sağlayan bir teknik. İğneye ipi ne kadar doladığınızla, iğneyi çıktığınız ve battığınız yer arasındaki mesafeyle ilgili olarak nakışın şekli şemali de değişecektir. Deneme yanılma ile farklı sonuçlar elde edebilirsiniz. Burada, rokoko nasıl yapılır güzel bir şekilde gösteriliyor, bir onu izleyelim:

Ecnebilerin bullion knots da dediği rokoko düğümü, bu şekilde yapılıyor. Özellikle çiçek motifleri oluşturmak için birebir.

Bu videoda da rokoko düğümü – ilmeği nasıl yapılır, yine çok güzel bir video ile anlatılmışve rengarenk rokoko çiçekler elde edilmiş. İzleyelim:

Biraz daha pekiştirmek istersen bunu izleyelim:

Ve son olarak da rokoko ile çiçek yapılışı videosu ile bu nakışı iyice öğrendiğimize emin olalım:

Rokoko tekniği ile işlenmiş birbirinden güzel çiçek nakışı örnekleri ile gözlerimizi şenlendirelim, bu motifler gerçekten harika olmuşlar.

brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek-1 brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek-2 brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek-3 brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek-5 brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek-6 brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek-7 brezilya-nakisi-rokoko-teknigi-ornek-8

shane

Bir Cevap Yazın