35 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    Ay sormassam çatlıycam..Kalorifer peteği küçük boymu yoksa pencerelerinmi çok yüksen..minicik duruyor ısıtıyormu bari?

  2. kriizantem

    Yayınlanmış, görünce şaşırdım:) Çok teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim. Gönüldenelecim, kalorifer peteği küçük, 4 katlı binada 3 katta oturduğumuz için evimiz çok sıcak oluyor, o küçücük peteği bile kapatıyorum çoğu zaman. Isınma konusunda şanslıyız yani:)

  3. fatma26

    gönüldenele slm valla ne dikkat ama kalörifer konusunda süpersin bu arada perdeye bayıldım süper olmuş

  4. yephek

    ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş. tül sabit mi yoksa istenince yukarı toplanabiliyo mu? dikişinizi de hiç küçümsemeyin, yine yine baktım gayet güzel olmuş tülünüz, hazır alma gibi.

  5. kriizantem

    yephek, nrhnmrl yorumlarınıza teşekkür ederim:) yephek o tül sabit arkadaşım, henüz onu yukarı toplayabilecek dikiş bilgisine sahip değilim malesef:)

  6. fiamma1

    Sevgil Kriizantemciğim, bizler ufak fak bir şeyler yapıyorum sen çok güzel bir oda cıkardın ortaya ellerine sağlık:) Hem de az dikiş bilgim diyorsun ama bence çok marifet isteyen işlere kalkışacak kadar gözün kara ki bu cok iyi, sıra da neresi var tüm oda değiştirmeyi düşündüğün:)))Ben bu işleri kışlıkta yapamıyorum yazın koltuk ,perde ne varsa kaplıyorum, badana boya bir sardım mı altını üstüne getiriyorum odanın, epeydir de elim deymediydi :)))

  7. kriizantem

    Teşekkürler fiammacım:) Yakın gelecekteki planım, oturma odasındaki kanepelerin kol kısmını deri ile kaplamak:)) Birde salonumun tülünü yeni aldım, üstüne ip perde yapmayı düşünüyorum, hoşuma gitti ip perde işi. Şimdilik değişmek istediğim başka birşey yok:)))

  8. gelincigin dunyasi

    kriizantem senin perdelerde çok hoşmuş bunuda kaçırmışımama geçte olsa sayende görmüş oldumemeğine değmiş mor renk vede tonlarına bayılırım zaten

  9. kriizantem

    Nerde eski yazım var, kirli çamaşırım var dökülmüş ortaya heh he. Ama iyi olmuş, yorumları tekrar tekrar okuyorum, iyi oluyor:D Canım benim tekrar teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum