Yağlı boya ile “Martılar” yaptım

-

Bu,çalışmanın en güzel haliydi..sonrasında üzerinde fazla uğraştığımdan resim, içinden çıkılmaz bir hal aldı..resmin şimdiki halini görmeyi istemezsiniz:(Bazen resim olmayınca omuyor..Bende öyle zamanlarda kaldırıyorum tuvali bir kenara ,aylar sonra tekrar üzerinde çalışıyorum.Hayır inat etsem o resim illa biticek diye bu kezde tüm resim yapma hevesimi yok ediyor böyle resimler.Martılarımın bu en güzel halini umarım beğenirsiniz.Buresmi eğer bitirirsem birgün;bitmiş halinide eklerim:)

10 yorum gelmiş

  1. acemihobici

  2. pinkly

    çok güzel olmuş elinize sağlık :) ben de yapıyorum bazen böyle şeyler, yaptığım bir şey gözüme çok sade görünüyor, biraz daha birşeyler yapmak lazım diyorum ama bazen şıklık sadelikten gelir :)

  3. Figen abla

  4. fiamma1

    Sevgili Fatoş01 ellerine sağlık harika olmuş, ne olur daha fazla oynama eger bozulacaksa:( biitmiş bu resim daha nasıl bitecek?

  5. Fatos01

    DenDenAk,acemihobici ,Yamali bohca,pinkly,banuca,Figen abla ,EMEL03 ve fiamma1 resmimi beğendiğiniz için teşekkür ediyorum.Bazen resim yapmadan önce yada yaparken kilitlenip kalıyorum sancılar çekiyorum.Nasıl başlasam ,nasıl yapsam ,olmadı, olmayacak, içinden çıkamıcam diye..Bu resimdende böyle sancılar sayesinde soğumuştum ama sizlerin yorumu beni motive etti ve tekrar resme devam etme isteği olusturdu bende.Artık bayram sonu şövalemi yine acar ve resmi bitiririm inşallah.Pinkliy ciğim benimde bu resimdeki bulutlar çok sade belli belirsiz olmuştu o yüzden hoşuma gitmemişti ve gri- beyaz kapalı bir hava oluşturmaya çalışınca resmin içinden cıkamadım.Ama ben bu övgülerle onunda içinden cıkarım galiba artık:)Sizlere tekrar teşekkür ediyorum ve resmin bitmiş halini paylaşmak niyetiyle diyorum.herkese selamlar.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum