yaka kolye

-
yaka kolye
yaka kolye

bu “yaka kolye” adını verdiğim bir çalışma. gerçi kış için daha ideal bu kolyem . yaz için tasarladığım modellerim de var ama elimde fotoğraf makinası olmadığı için şu sıralar yükleyemedim yeni çalışmamı. bu kolyemi beğeninize sundum.

30 yorum gelmiş

  1. torpil istemiştim ama yayınlanmış yaşasııınnnnn…hiç aklıma gelmezdi bu kadar sevineceğim.dünden beri bekliyorum kihkih…ama kimse yorum yazmamış.hiçmi dikkat çekmemiş.yazık ama bana.diye duygu sömürüsü yapsam işe yarar mı acaba? :)

  2. nokturn

    hadi ben yazayım,çok çok güzel olmuş btugan..boyunda burada durduğundan çok daha güzel duruyor,daha bir kendini gösteriyor bu tarz kolyeler..ellerine sağlık..

  3. embir

    Bu tarz kolyeleri çok beğeniyorum. Bir iki gündür zaman darlığı ve sosyal hayat sebebiyle marifete giremedim yoksa bu güzel çalışmayı yorumsuz bırakmazdım.

  4. zeliss

    betül size geldiğimde lütfen bu kolyeleri nasıl yaptığını bana anlatben bir türlü beceremiyorum bunları

  5. zeliss

    bugün 3 ten sonra ve pazar günü burada yokumama pazartesi bomba gibi geliyorumbetüşüm haftaya cumartesi gelirim sana artık

  6. arkadaşlar uğurlu geldiniz valla.bir kaç tane yaka kolyem satıldı arka arkaya siparişlerimde var :)))))))ne güzel ne güzel……

  7. nasıl olur acaba
    nasıl olur acaba

    bu kahve rengi yakanın üstüne bu güllerden işlemeyi düşünüyorum arkadaşlar.maviyi kahverengine yakıştırdım ama sizlerden de fikir almak istedim nasıl olur dersiniz??

  8. evet olur bencede kolye çalışmalarımda çok kullanmıştım bu renkleri.bi deneyelim bakalım.elimdeki işler bitsinde..

  9. bu yaka kolyede eski çalışmalarımdan biri.bunun kumaşı farklı saten kumaş.bu kumaşın uzerinede kurdele nakışı güzel durabilir…şu sıralar.kafama bu kurdele nakışı çok takıldıda.ondan sizlerdende fikir almak isterim:))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum