Yazı yaşayan kız – yaz yarışması

-

Bu çalışmayı zevkle yaptım. Biraz uğraştırıyor tel olduğu için, fakat herkes yapabilir. İnsanın farklı şeyler ortaya koyması çok eğlenceli :)) Sevgilerle… Umarım beğenirsiniz. Bu figürüm bir kelebek kovalıyor, yaz ile coşuyor adeta… Fotoğraf makinam olmadığı için cep telefonumla çekiyorum, pek net çıkmıyor kusura bakmayın :(

65 yorum gelmiş

  1. benim , kendimin yani saatoniki olarak şahsımın çok ilgincine gitti bu çalışma..:) üzerinde minik bir çalışma da yapılabilir.gövde o şekilde mi olmak zorunda acaba? alla alla tuhaf bi çekiciliği var..du bakalım bi de sabah gözüyle bakiyim noolcak:)

  2. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BEĞENDİĞNİZE ÇOOOOOOK SEVİNDİM! Böyle özgün çalışmayı çok seviyorum. Bundan sonra sizlerle yaptığım her güzel şeyi paylaşacağım işallah.Umarım başka tutanlarda olur. Kucak dolusu sevgiler…Esen kalın:)

  3. Çizimler, tasarımlar şiir gibi, herkeze farklı şeyler anlatıyor. Tamamen açıklanamıyor. Buda güzel bir haz veriyor. Sevgilerle…

  4. Bu siteye yeni üye oldum. Ama çok eylenceli, hoş, samimi geldi. Onun için her şeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hep bilgisayar başında kalmak istiyorum :)))Çok tatlısınız sizleri seviyorumm. Hayırlı geceler….

  5. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Elmam, yorum yazdıktan sonra yeni yorum eklemen geldiğinde -nasıl cümleyse bu?!- son yazdığın yorumun altındaki düzenle butonuna tıklayıp varolan yorumuna eklersen daha kullanışlı olur. Şahsi fikrim tabi bu benim. En azından böyle yaparsan 3 yeni mesaj görüp “ooo acaba ne kaynatıyorlar” diye konuya zaban dalıp elim boş dönmemiş olurum ;)

  6. En azından böyle yaparsan 3 yeni mesaj görüp “ooo acaba ne kaynatıyorlar” diye konuya zaban dalıp elim boş dönmemiş olurum ;)

    evet miraycımmmm katılıyorummmmm:)))************************************************bu arda çok değüşük bişey olmuş bu gıııı yani şincikkkkkız dans ediyo desem değelll……..uçuyo desem değelllll…….koşuyo desem heç değell…..hımmmm….evet evetsanırım bu kız kelebek yakalıyo:))))elmam çok hoş olmuş bu benim kız görse zaten bayılır …….

  7. beğendiğinize sevindim :) Teşekkür ederim. Normal bir figürü herkes düşünüp yapar diye düşünmüştüm. Farklı, değişik çalışmayı seviyorum. Düz yapsaydım içinde hareket, hayat olmazdı, sanırım böyle. Üzerine cümle kurulamazdı belki. Benim tarzım bu. Arkadaşlarım çalışmalarıma bakınca elmas bunu sen yapmışsın diyorlar. Bu da güzel bir duygu.Benim için.Sevgilerle.:)

  8. Bakıyorum bakıyorum kızcağızın elini göremiyorum :)kelebek avlama şeysini ( neyse artık onun adı )tuttuğu pembe kısım ellerimi ?eline sağlık , farklı ve estetik bir çalışma olmuş .

  9. evet evet arkadan bakınca cuk oturuyor ama önden bakınca biraz farklı ben önden bakınca sanki birşeye sarılmış gibi görüyorum yani saçı kol gibi geliyor bana :))

  10. Soyut bir figür olduğu için elleri görünmüyor. O pembe kısmının ince tarafı kolu oluyor. Ayrıntılı el yok evet:) Beğendiğinize çok sevindim ve tuttuğunuz içinde :))))Sevgilerle…

  11. şimdi sen yorum yazıyorsun ya o yorumu okumayan üye arkadaşlar yorum bölümünde bunları kırmızı renk görüyorlar. Okuduklarının rengi siyah oluyor. İşte kırmızılamak bu sabah uyanan arkadaşlar bir sürü kırmızı görecekler :))

  12. bana benzemende bir sakınca yok bence :)) araştırmacı olmak güzeldir :)) ben senin için çantalar buluyorum peki sen benim için ne buldun bakalım?

  13. tamam o zaman :)) belgesel hala devam ediyor ama benim uykum geldi :( haydi tatlı rüyalar arkadaşlar bana müsaade byes

  14. Elmam’in ismi Elmas’mis yahu. Yaw ne diye nickini elmam yaptin anlamadim. Sana bi sey yazarken Elmas diye hitap etmek elmam’dan daha iyidir heralde dimi ama?:)))

  15. elmam eğitim olayı nedir? Kendikendime evde takılmakla bu özgünlüğü geldim sakın deme. Ben buna bayıldım desem, özgünlük, malzeme ama en çok ta kelebek yakalamasına. Ver bana iki adet renkli kalem ilk çizdiğim kelebek olur da. İlk gördüğümde benim ayda sallanan adamım geldi aklıma. Aya salıncak kurmuş sallanan bir adam figürü düşünelim. Altında iki satır şiyir:Sarı papatyam, rengarenk uçurtmamAyda sallanan adam…Ne isterim ki başka hayattan. (xnicox ağbi kitaba almayasın kopy isterim:)]oh be koptumda geldim. yoruldum. derhal makara tukara yapmam lazım.

  16. alla alla gece gece amma muhabbet edilmiş yaw:)) tüh ben kaçırmışımama şu kırmızlardan bıktım yaaa sabah sabah :Q ne bu böyle :))) işin yoksa tek tek bak şimdi .))))) sorarım ben size:)

  17. çok özgün, çok yaratıcı, çok sanatsal ve daha birçok çoku içinde barındıran, insanı sanattan konuşmaya teşvik eden bi,şey bu

  18. Çok teşekkür edirim. Beğendiğinize çok sevindim. Tuttuğunuz için de. Cocuklacocuk, canbug ve ebru atölyeme çok teşeekürler. Sevgilerlle…

  19. elmascım canım benim bu teşekkürlerini tek yorum altında*********bu şekilde ayrıaçla bölerek yapsan bende her defasında nefes nefese gelip kim ne yeni yorum yazmış diye heyecen yapmasam valla zor oluyo hem çalışırken marifete takılabilmem he gülüm ne dersin :)))))

  20. Sevgili elmacım;çok hoş ve sevimli bir çalışma olmuş = )eline sağlık.Tel bükerek yapılan çalışmalara çok merakım var ama bir türlü fırsat bulamıyorum..Hangisine fırsat bulacağımı bilemiyorum gerçi = )Tutuyorum tabii = )

  21. kağıt kalem silgi yorumun, ve beğendiğin için teşekkürler.Telle çalışmak gerçekten eylenceli, umarım enkısa zamanda yaparsın ve paylaşırsın. Sevgilerle:)asyayarenciğim bilerek olmadı. Farklı zamanlar da yazdığım için farketmedim. Bir daha dikkat ederim.

  22. Evet, sana tamamen katılıyorum ablacım. Bende gerçek kelebekten yapılmış çalışmaları görünce kötü oluyorum. Ama böyle yapayları renk katıyor dimi:)Beğenip, tuttuğun için çok teşekkürler:)

  23. Gülen bayan çok teşekkürler. Tuttuğun için sağol. Sevgilerle:))mehtaptire teşekkürler beğenip tuttuğun için:))

  24. Çok tutulanlar başlığı altındaki bu ay butonuna tıklarsanız görebilirsiniz. Diğerlerinden daha önce eklendiği için Asya’nın Elmam’ın ve benim çalışmam geriye kaydı…

  25. beğendiğinize çok sevindim:) başka tel çalışmam yok bu ilk ve tek çalışmam.Beğenip tutan herkese teşekkürler. Saatoniki beğenip tuttuğunuza çok sevindim teşekkürler:))Fakat dereceye giremicem sanırım:((

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: İnce metalden magnet nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

İnce metalleri de kesme makinesi ile kolayca şekillendirip takı, anahtarlık, magnet vs yapabilirsiniz. Vivi Hanım bu kez bizim için kolay bir magnet yapımını gösterdi. Kısacık videomuza buyrun. Diğer tüm videolarımız...

Kağıda ebru yapımı

| | 0 Yorum

Ebru sanatı sabretmeyi biliyorsanız tam size göre bir hobi diyebilirim. Yapımı baştan sona doğru sizlere sabretmeyi öğretiyor. Ama sonunda yıllarca saklayabileceğiniz çok güzel ve size özel güzel desenler çıkıyor. İlk...

Aslan kostümü yapmak zorundaydım

| | 25 Yorum

Figen sen kafayı mı yedin? Bu aslan kostümü de neyin nesi? Aaaahh ah. Durun anlatıcamm… Belki biliyorsunuzdur, aynı zamanda tiyatro hocalığı da yapıyorum. Bu sezon üç oyunla seyirci karşısında olacağız....

Folyo tekniği ve yapım aşamaları

| | 45 Yorum

www.10marifet.org için hazırlanmıştır. Birkaç kere folyo ile ilgili sorular gelmişti. Nasıl yapılıyor diye ama bir türlü ayrıntılı cevaplayamamıştım.B enim balıkları bilenler bilir bilmeyen de bu sayede öğrenecek. Onları kondurmadığım yer...

Parlayan Çamur Topları – Hikaru Dorodango

| | 6 Yorum

hikaru dorodango Japonya’da ilkokullarda ve anaokullarında bir “hikaru dorodango” yani “parlak çamur topları” furyasıdır gidiyor. İlk bakışta metalik gibi parlayan bu topların sadece topraktan yapıldıklarına inanmak güç ancak, hadise gerçekten...