Pazartesi, Aralık 5, 2016
Yemeni ve Çuval Bezi ile masaörtüsü

Yemeni ve Çuval Bezi ile masaörtüsü

9

Desenini beğendiğim evde bekleyen bir yemeni vardı. Onun hoşuma giden kısımlarını bir çuval bezine kenarlarını sutaşı ile belirleyerek diktim. Fiskoslar için filan çok kullanılabilir bir masa örtüsü oldu.

Henüz takmadım ama kenarlardan ip çıkarıp püskülleme yapabilir uçlarına da tahta boncuk takabilirsiniz.Kolay gelsin.

9 YORUMLAR

  1. ellerine saglik canim cok güzel olmus. güle güle kullan.ben 10 küsür sene evvel almanyadaki bir kermesten almistim ve halen kullaniyorum. tek kullanisli olmayan tarafi yikandikca püskülleri kiyafete sariyor, yikanma esnasinda diger camasirlara sariyor muhakkak bir file icinde yikanmali yada elle yikanmali.ama ucuna boncuk takilirsa belki bu durum olmaz.

  2. arkadaşlar ben burda yeniyim güzel emeklerinizihep inceliyordum ama kendim bişey paylaşamadım nasıl yapıcağımıda bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz

  3. Hoşgeldin!Giriş yaptıktan sonra üst kısımda yazı yolla diye bir kısım var. Ordan yazılarını yazabilirsin. kendi yaptıklarında olur, başka sitelerden bulduklarında olur. Ama başka siteden yazı yazarken kaynağını da eklemen gerekli.Zaten bunların hepsi yazı yolla linkine bastığın zaman altında bilgilendirme olarak yazar.İlk yazını bekliyoruz :)