Çarşamba, Aralık 7, 2016
Yemeniden kestim, devamını 10marifetçilere soruyorum

9

Eski bir bluzum vardı, eprimiş yerlerinin dışında kullanırım diye düşündüm. Çiçekleri kesip çıkardım. Düz beyaz penyeminüstüne iğneledim.Hatta iki tanesini aplikeledim:)

Sonrasına motivasyonum kalmadı.Bu şekilde yapsam mı acaba ?Değişik fikirlerinizi bekliyorum…

9 YORUMLAR

  1. haddim degil ama cicekleri dagınık degilde bir buket halinde yakanın yanına yapsanız ve yakadaki dantel sanırım onu cıkarsanız nasıl olur? birde cok rica edicem bana aplike nasıl yaptınız anlatırmısınız?

  2. aslıya katılıyorum, bence de buket çok daha hoş olur çünkü çiçeklerin hatları kumaşın yemeni olmasından mütevellit düzgün durmuyor ama buket olursa hem genel görüntü hem ayrıntı daha hoş olur gibidantel konusundada katılcam aslıcığa dantel yemeninin ince ve zarif görüntüsü nedeniyle kalın kalmış biraz belki orayada yemeninin küçük desenli bir bölümünden 2 kat falan olabilirsüper fikir ama:)

  3. aslimavi,minihobi yardımlarınız işime yarıyacak,elime alırsam devamı gelecek yani.Şimdi burada nakış bilmez halimle ,aplike diye ahkam kesmeyim.Benim yaptığım ,battaniye dikişi ile (Muline ip kullanarak ) parçayı penyeye sabitlemekten ibaret :)

  4. şekerim çok güzel düşünce ile yola çıkmışsın.. bencede bukete benzer bir şekle sok o çiçekcikleri.. sonra kenar aplikelerini dikiş makarası ile yap kullandığın iplik kalın kaçmış; çiçekleri penye ile iplik arasına sıkıştırmış gibi.. makara ipi kullanırsan daha net ve güzel aplike ortaya çıkar..