Yo yo delisi

-
www.dshandmadestore.blogspot.com ** www.dikissepeti.blogspot.com

Yo-yo ile pek çok şey yapılabilir. Bu da benden.Bu bir perde. Annem için yapmıştım. Pencere de kullanılabilir, koridorda da… Ayrıntılar burada.

19 yorum gelmiş

  1. ds handmade

    evet hem camda hem de koridorda güzel duruyor. yoyo’lar renklerle oynama fırsatı veriyor. yorumlarınız için teşekkürler.

  2. ayme

    ellerinize sağlık. gerçekten çok güzel olmuş. bende kıskandım :) bende yapcam.. hemde hemen yarın :)

  3. fiamma1

    Çok hoş olmuş ellerinize sağlık.. Bu yoyoları ne ile yapıyorsunuz bir alet kullanıyor musunuz, aleti ve nasıl kullanıldığını bizimle paylaşırmısınız?

  4. ds handmade

    bir aleti çıkmış ama ben aletsiz yapıyorum. Kumaşı yuvarlak kesip kenarından yarım cm. kıvırarak teyelliyorum ve büzüyorum. yoyo oluşuyor, büzgüyü sabitliyorum. inşallah anlatabilmişimdir.

  5. dilevser

    :) ay bayıldım.. şöyle geniş bir pencereli odan olcak karşıda da süper manzara sadece bundan yapçan ay ne güzel olur öyle bir de kahve ohh :)çok güzel olmuş.. ay ne işler açıyorsunuz başıma böyle :) ellerine sağlık canım ..

  6. dilevser

    ben her gece içerim kahvemi öyle yatarım.. alışkanlık işte uykum kaçmaz hiç.. :) manzarayı da hayal ederim artık:)

  7. dilevser

    kahveye asla hayır demem :)bu arada şuanda gözüme takılan karşımdaki anlamsız şekilde boş duvar ve bu yoyolar:) ayy elerimin kumaşlarını kadırmadan bi dalsam mı şu işe :)

Bir Cevap Yazın

Şeffaf kemer

| | 0 Yorum

Kapitone seccade hurcu

| | 0 Yorum

Kurdeleden toka süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kravat inceltme nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kendi kravatını kendin yap

| | 0 Yorum

Kurdeleden toka yapımı

| | 2 Yorum