Pazartesi, Aralık 5, 2016
Yoğun ısrar Çantası…

Yoğun ısrar Çantası…

34

Bu küçük el çantasını örmek epey zamanımı aldı..Takip edenler bilir..Pek örme işinde başarılı olmadığımı söylemiştim.Ancak bazı arkadaşlar o kadar çok üzerime geldi ki …Aslında bilen için çok basit bir tekniği var ama bende pratik yok..normalde birkaç saatte biter ama benim örme hızımla 12 saat sürdü herhelde..Daha önceleri aynı çantadan yapıldığı için yapım aşaması filan vermiyorum..

istek üzerine el çantası..
istek üzerine el çantası..

Şimdi bu çalışmaya da itiraz edenler çıkabilir..o bakımdan bir iki fotoğraf daha ekliyeyim..

parmağa dikkat...
parmağa dikkat…

34 YORUMLAR

  1. eveett çok heyecanlıyım ..ilk yorumu ben yapıcam..-yorum yok..evet çok kötüü kabul,,güzelleşsin diye uğraştıkça daha da kötüleşti…silsem mi acaba bu konuyu burdan..bakalım eleştirlere dayanabilirsem ….neyse işte..ama bakınız renklibez de kullandım keçe niyetine ..kim yapmıştı o bezlerden çalışma.??

  2. Bez çiçek yerine boncuk yada kumaşın renklerinden bir çiçek daha iyi duracak zannımca bez çiçekler pembetilkiydi galiba

  3. çantayı ilk gordum hemen tuttum sana ait oldugunu okuyunca nedense eleştrisel bi gozle bakmak istedim helede senin kendi yorumunu okuyunca acaba begensem çok mu zevksiz bulurlar beni die korktum ama durustlukden yanayım efendim ben begendim .renk uyumunuda, çiçek hariç:)

  4. Kumaşın artanından yap bi çiçek bak nasıl değişçek.Hem öle rezil de diil.Mütevazi olma emeğin yeter.Bknz benim kumaş çiçekler.

  5. evet çok kötüü kabul,,güzelleşsin diye uğraştıkça daha da kötüleşti…silsem mi acaba bu konuyu burdan..bakalım eleştirlere dayanabilirsem

    şeklide attan alma girişimleriyle, ben rezil deyim diyimde başkalarının diyeceğini tuttayım girişimleriyle gerçek yorumları hafifletemezsin saat12 yimezler…cık ..hıhıhhani tamam olmuşta aylardır beklenecek bişeyde yokmuş ortada ayrıyetten biz sana “çanta” “çanta” diyede ısrar etmedik sen..”yaptım yaparımda” diye olaya girdin bizde hodri meyda dedik söz verdin ve sözünü tutmanda nihayet son buldu iii bari bişeye benzemiş emme velakin cık çiçek olmamış….

  6. aslında çiçek mavi değil de kumaştaki desenlerin renginde olsaydı olabilirmiş ama böyle biraz zıt düşmüş. elinize sağlık saatoniki, tükenmez kalemle s12 detayı da ayrıca nefis olmuş :)

  7. yalnız arkadaşlar o çiçek mavi değil bence fotoda öyle çıkmış o çağla yeşili gibime geldi..eee tabi çantada koyu nefti yeşil olunca olmamış ama mavide değil hani..o kadarda zevksiz olamazsın dimi s12 yoksa öylemi yahu

  8. ohhh insanın evi gibi yok…kısa bir ziyaret faaliyetinden sonra koltuğuma kuruldum..yemeği yedik ,baklavayı götürdük ..eh şimdi de çay içiyoz..sağlık iyi sıhhat iyi …ahım şahım derdimiz de yok şükürler olsun..valla ne yalan söyliyim kritikler de beklediğimden yumuşak olmuş,hatta iyi bile olmuş..ben bu gazla bir de etek örerim tam olur..(haa söz vermiyom ha..)

  9. ağzı çantadan yanan eteği üfültülü havada giyermiş …söz veriyon sonrada bekleyince akbaba diyon…ayıp senin yazdığın zaten şu hatırla sevgili kasvet yaptı….

  10. Sefa Ablacım şunu da ekleyiversene sen :DYalnız ciddi ciddi bir şey sorucam bu ip makrome ipi mi floş ip mi… Ayırt edemiyorum bunları ben :S Floş daha mı ince oluyor da makrome ipi daha kalın mı oluyordu…

  11. çilekçim benim bildiğim kadarıyla makome ipinin kalını da var incesi de ama floş ip yine benim bildiğim kadarıyla parlak oluyor….

  12. amanın neler oluyor anlamış değilim, bu şahane konu niye gündemdedir bilemedim ama şaşkınlığımı bu boş alana aktarayım dedim.