Yumurtadan Korkuluk…

-

Fesleğenlerimin, ben olmadığım zamanlarda onları koruyacak/kollayacak birine ihtiyaçları vardı. İki ağaç dalını birbirine “artı” şeklinde telle bağladım. Ardından eski bir kumaş parçası ile dalları sarıp mutfağa koştum. İçini boşalttığım iki tane yumurtanın üzerine asetat kalemi ile birkaç çizik attım. İçlerine soğuk slikon sıktıktan sonra dalların üzerine sıkıca yerleştirdim. Korkuluklarım artık hazırdı… Onları saksıların köşelerine saplayarak yeni görevlerinde başarılar diledim.Ve sonuç; artık hain kuşların çıtı çıkmıyor…

Hikayesi ve daha fazla görsel için buradan buyrun…

13 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    blogunuzun sessiz takipcilerinden biri olarak:)) yorum yazmadan evvel bahceye cıkarak uygun dal aradım ve buldum yarına saksılarımda olucaktır yumurta korkuluk. Ellerinize aklınıza saglık tskler methods. ( baya kafiyeli oldu sanırım )

  2. dolunay82

    ooo hoşgeldin methods.özlemiştik güzel fikir ve işlerini.bloğunu zaman zamn ziyaret etsemde buradada görmek güzel.yumurta korkuluk çok korkunç bakıyor gerçekten:Pne kadar gerçekçi olmuş çizimi.her zamanki gibi süper bir iş.buralarada sıksık uğrayın ltf.

  3. Methods

    aslimavi, yorumunuz için teşekkürler. Takipçim olduğunuz için de ayrıca teşekkür ederim… Yapmayı düşündüğünüz korkuluklar içinde şimdiden başarılar diliyorum :))

  4. Methods

    dolunay82, hoşbulduk :D Özleniyor olmak mutluluk verici; sağolun… Detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince buralarda olmaya devam edeceğim :))

Bir Cevap Yazın