suzeni yelek

-

nostaljik şeyleri seven kızıma hediye edilen yelek

suzeni bir örtüden kesip yapılmışbiraz eski olsa da çok güzel

14 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    SUZENİ KUMAŞ ÜZERİNE ZİNCİR İŞİ TEKNİĞİYLE DESEN ÇALIŞMASINA DENİLİYOR BİLDİĞİM KADARIYLA..YELEK ÇOK ŞIK.BU TARZ ÇALIŞMALARI BENDE ÇOK BEĞENİRİM.

  2. nalana

  3. SEMYIL

    bu da çok güzelmiş nalancım kızın güle güle giysin.suzeni işini yapmakda zevkli. bana göre.bu ara kadife üzerine antika örtüden aplıke yaparak runnerçalışıyorum. onu tamamlamak için ara ara simle suzeni işliyorum okul için.bitince paylaşırım sızınle:))

  4. esinsel

    harika bir yelek.kızın güle güle giysin nalancım.aaa yelek deyince aklıma geldi.benimde keçeli bir yeleğim var,çalıştığım yıllarda ne çok giydim.fotoğrafını çekeyim,keçe çalışan arkadaşlara da fikir olur belki.

  5. nalana

    Ben de bu arada kızla yollamak için hediyelik kot çantalar diktim. Bu gün buraya yolladım sıraya girdi. İstanbul dönüşü görürüz belki.Pazartesi kızı uçuruyorum salı sizinle buluşabiliriz.sonra da eminönü randevusu yapar perşembe akşamı trene binerim .Cumartesi kursta İzmirden gelecek önemli bir sanatçı ağırlayacağız.

  6. fiamma1

    Çok güzel sevgili nalana,ellerine ve emeğine sağlık,kızın da güle güle giysin:))Kumaş gözümü aldı, desenleri çok güzel

  7. nalana

    gülden,semyıl ve nazesen de kayıp galiba2 gündür tadım tuzum yok,kulağım gözüm aklım tv de 5 ölü bulundu. allah ailelere yardım etsin ben dayanamadım.geçenhafta da bir hanıma araba çarptığına tanık oldum .öldü.zaten o günden beri içim kabarık.

  8. SEMYIL

    Buradayımmmmm. geldim geldim.benim de tadım zaten yoktu şimdi iyice kaçtı….Allah herkese sabır metanet versin. çok zor……Nalancım hayırlısı ile gel .bende uyarım. çok özledim.keşke vaktimiz olsa daha çok görüşebilsek.

  9. esinsel

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Kumaşla düğme kaplama

| | 0 Yorum

Pratik kumaş kundak

| | 0 Yorum

Kadife iğnedenlik

| | 0 Yorum

Şapkadan iğnedenlik

| | 0 Yorum

Değişik bir prova mankeni

| | 0 Yorum

Kumaştan kaftan dikimi

| | 0 Yorum

Yün süslemeli yelek

| | 0 Yorum

Kumaş fiyonk toka

| | 0 Yorum

Şeffaf plaj çantası

| | 0 Yorum

Astarlı keten pantolon

| | 0 Yorum

Kumaş yoyo yapımı

| | 0 Yorum