10marifet’te nasıl yazı paylaşılır?

-

10marifete-nasil-yazi-gonderilir

Yeni gelen arkadaşlarımız için, 10marifet’te nasıl yazı paylaşılır, hareketli bir şekilde anlattık. Aslında işte burada metin olarak da vardı ama bu işinize belki daha çok yarar diye düşündük.

Masa üstü bilgisayardan, laptoptan, desktoptan 10marifet yazı gönderme ara yüzü nasıl kullanılır, izleyelim:

10MARİFET’TE NASIL YAZI PAYLAŞILIR?

15 yorum gelmiş

  1. cherry blossom girl

    @sezer pamuk; bakın burada ufacık bir video ile nasıl işlerinizi paylaşabileceğinizi anlatmaya çalıştık. İzledikten sonra kafanıza takılan bir yer olursa yardımcı olmaya çalışalım yine.

  2. cherry blossom girl

    @atolye sedusha; sen de paylaş butonu üzerinden bize yazı gönderiyorsunuz, editör onayından geçtikten sonra yayına alınıyor ve sistem tarafından otomatik olarak tarafınıza haber veren bir mail gönderiliyor. ayrıca profil sayfanızdan da yayınlanmış işlerinizi görebiliyorsunuz zaten.

  3. Paylasim icin gonderilen taslaklar editor onayindan ne kadar zaman sonra geciyo acaba bilgi alabilirmiyim? Birde prifil resmi yukleyebilmek icin verilen siteden baska bir yerden profil resmi yapilamiyor mu ?

  4. cherry blossom girl

    @Pitircikorguevi, profil fotoğrafı sadece tek bir yerden eklenebiliyor, giriş yaptıktan sonra pek bir zorluğu yok aslında :)
    onaydaki yazılar da gönderiliş sıralarına göre yayına alınıyorlar, yoğunluğa bağlı olarak bu süreç değişiyor tabii.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
shane