10marifet’te nasıl yazı paylaşılır?

-

10marifete-nasil-yazi-gonderilir

10marifet’te el emeği ürünlerinize yer veriyoruz. Yaptığınız ya da çevrenizde yapılmış olan el emeği işleri güzel fotoğraflar ve açıklama metniyle paylaşım alanına girin. Kontrolden geçirip yayına alacağız, alamıyorsak da nedeni ile birlikte size geri göndereceğiz.
10marifet.org’da paylaşım yapmak ücretsizdir :)

1. Bize yazı gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmalısınız. Giriş yapabilmek için de mail adresi ile kolaylıkla oluşturulabilen bir üyeliğinizin olması gerekiyor. Şuradan üye olabilirsiniz.

2. “Siz de gönderin” butonuna basarak içeriğinizi oluşturabileceğiniz sayfaya gelin.
3. Karşınıza çıkan yeni yazı ekle ekranında çalışamanızın ne olduğunu anlatan bir başlık yazın.

4. Metninizi anlaşılır ve bilgi verici olacak şekilde yazın. Çalışmanızda hangi malzemeleri kullandığınızı, hangi teknik ile nasıl yaptığınızı anlatmanızı rica ediyoruz. Amaç; paylaşmış olduğunuz el işi çalışmasının, okuyan kişiler için anlaşılır, uygulanabilir ve ilham verici olması.
6. Resim eklemek için, resim ekle butonuna basın. Dosya seçin seçeneğini tıklayarak telefon ya da bilgisayarınızda kayıtlı olan fotoğrafları seçin.
7. Yapmış olduğunuz el işi çalışmasının fotoğraflarını eklediniz, uygun bir başlık girdiniz ve çalışmanızı detaylı olarak anlatan bir metin yazdı iseniz son noktaya geldiniz demektir, geçmiş olsun :) İnceleme için gönder butonuna basın. İşte bu kadar.

Editörlerimiz yazınızı kontrol edecek, yayın kriterlerimize uygun ise yayına alacaklar.
Herhangi bir sorunuz olduğunda her zaman bilgi@10marifet.org adresine e-posta atarak sorabilirsiniz. Teşekkür ederiz.

16 yorum gelmiş

  1. cherry blossom girl

    @sezer pamuk; bakın burada ufacık bir video ile nasıl işlerinizi paylaşabileceğinizi anlatmaya çalıştık. İzledikten sonra kafanıza takılan bir yer olursa yardımcı olmaya çalışalım yine.

  2. cherry blossom girl

    @atolye sedusha; sen de paylaş butonu üzerinden bize yazı gönderiyorsunuz, editör onayından geçtikten sonra yayına alınıyor ve sistem tarafından otomatik olarak tarafınıza haber veren bir mail gönderiliyor. ayrıca profil sayfanızdan da yayınlanmış işlerinizi görebiliyorsunuz zaten.

  3. Paylasim icin gonderilen taslaklar editor onayindan ne kadar zaman sonra geciyo acaba bilgi alabilirmiyim? Birde prifil resmi yukleyebilmek icin verilen siteden baska bir yerden profil resmi yapilamiyor mu ?

  4. cherry blossom girl

    @Pitircikorguevi, profil fotoğrafı sadece tek bir yerden eklenebiliyor, giriş yaptıktan sonra pek bir zorluğu yok aslında :)
    onaydaki yazılar da gönderiliş sıralarına göre yayına alınıyorlar, yoğunluğa bağlı olarak bu süreç değişiyor tabii.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin