Dantel havluya nasıl sarılır? Piko nasıl yapılır?

-

dantel-havluya-nasil-sarilir

Merhabalar. Bu paylaşımda dantel havluya nasıl sarılır, nasıl dikilir, piko nasıl yapılır, bunu anlatmak istiyorum. Bu dantel daha önce başka bir havluda hediye olarak gelmişti. Bu havluya ördüğüm başka bir dantel dikme düşüncesindeydim. Bu dantel ile havlu arasındaki uyumun kendiliğinden denk geldiğini fark edince hediye gelen havludan söktüm ve danteli havlumun üzerine zigzagla sardım. Zigzagla sarma nedenim muntazam görünmesi ve dantelin daha iyi tutunması. Bahar geldi havluma. E makinede kelebek piko deseni de olunca kelebekler uçuşsun dört yanında dedim :) Hemen  havlunun uçlarına ve uzun boylarına piko desenini geçtim. Peki havlu kenarında piko nasıl yapılır? Piko deseni aynalama yapılabilen bir desen olduğu için uzun kenarlara geçince modeli aynaladım. Aynalama yapılan modellerde kesinlikle aynalama işlemini göz ardı etmeyin! Yoksa özellikle karşılıklı kenarlarda sağa-sola yukarı-aşağı modeliniz ters düşebilir. Aynalama; yani deseni simetrik olarak ters çevirme işlemini yaparken ne tarafa yapacağınızı bilemiyorsanız, bir kumaşta deneyerek havluya uygulayın. Çünkü havluda bazı modelleri sökmek işkenceye dönüşebiliyor.

dantel-havluya-nasil-sarilir-3

dantel-havluya-nasil-sarilir-2

dantel-havluya-nasil-sarilir-1

Lütfen sormak istediklerinizi sorun!

Marifetli sağlıklı günler dileğiyle…

Spring

Bir Cevap Yazın