Kendin yap mobilya yenileme örnekleri

-

Evdeki mobilyaları yenileyip dekorasyonu biraz değiştirmenin vakti gelmiş olabilir. Yeni mobilya almak mı, ne münasebet! Yenilemek derken almaktan değil, kendimiz yapmaktan bahsediyorum, ilahi : ) İlham verici kendin yap mobilya yenileme örneklerinden ufak bir derleme yaptık, buyrun. Bu görmüş olduğunuz klasik kolçaklı sandalye birkaç dokunuşla modern bir hale büründü. Nasıl yapılır detayları burada. sandalye-kaplama-nasil-yapilir-mobilya-yenileme-diy-fikirleri Tahta bir sedir bu pofuduk minderli hale nasıl geldi dersiniz? Buyrun anlatımlı bir kendin yap çalışması daha, detaylar burada. tahta-sedir-kaplama-kendin-yap-mobilya-yenileme-diy-ornekleri Ahşap boyama ve minder kaplama ile sonuç çok daha yeni ve modern bir sandalye. Anlatımlı yapım aşamaları burada. sandalye-kaplama-nasil-yapilir-kendin-yap-mobilya-yenileme-22 Kapaksız kitaplıklara böyle rengarenk vintage kapaklar yapabilirsiniz, hem de kendi başınıza! Nasıl yapılır buyrun burada anlatılıyor. kendin-yap-kitaplik-kapagi-mobilya-yenileme-fikirleri-13-530x707 Desenini beğendiğiniz kumaşlarla koltuklara kılıf dikerek onları baştan yaratabilirsiniz. Buyrun onun detayları da burada. koltuk-kilifi-nasil-dikilir Daha başka mobilya yenileme örnekleri arayanları da şöyle asıl kaynağına alalım.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Bir kış masalı temalı sandalye kılıfı

| | 2 Yorum