Mobilya boyama – sandık yenileme

-

mobilya-boyama-sandik-yenileme-2
Merhaba, uzun zamandır aklımda olan bir çalışmaydı. Dilekçebutik blog sahibi ilham oldu sağolsun. Hemen yapım aşamalarına geçeceğim. Önceki halinden çok az görüntü var.

mobilya-boyama-sandik-yenileme
Önceki hali yapışkanlı folyo ile kaplıydı maalesef, zımparaladım ve çıkarmaya çalıştım daha sonra boya olarak polisan x1 beyaz renk boya ile bir gün ara ile 6 kat boyadım. Her kat arasında kurumaya bıraktım. Daha sonra kapak kısmına belli aralıklarla matkap ile delik açtım. Üzerine de elimde olan sünger yerleştirdim.

mobilya-boyama-sandik-yenileme-3
Ve üzerine kadife kumaşı yerleştirdim.

mobilya-boyama-sandik-yenileme-4

mobilya-boyama-sandik-yenileme-5

mobilya-boyama-sandik-yenileme-6
Aynı kumaştan düğmeleri oluşturdum. Son olarak da düğme kısmını kendi kumaşından kalp yaptım.

2 yorum gelmiş

  1. dilekce butik te görünce çok beğenmiştim.siziin ki de çok güzel olmuş.sanırım vernik sürmediniz.Düğmeleri süngerlere dikiyor musunuz?diğer sorum da kuması kapağın altına zımbaladınız mı yapıştırdınız mı?

  2. ozgulmelek

    teşekkür ederim demetoyku. Evet vernik sürmedim aslında biraz tembellik yaptım desem yeridir:))) evet düğmeleri önce oluşturduktan sonra çuvaldızı iğne ile düğmeye geçirdim ve kapaktaki deliklere geçirerek süngerden geçirdim ve tekrardan aynı delikten geçirerek alt kısımda yine düğme geçirdimki çıkmasın diye.zımba yapmadım KABARA ile çiviledim.
    bloğuma da beklerim….

Bir Cevap Yazın

ozgulmelek

Evliyim, çalışma hayatım devam ederken bir yandanda hobi olarak bu işlerle uğraşmayı çok seviyorum. Eskiyi değerlendirmeyi,yenilikler , fikir üretmek, elimizdekile ile değerlendirebilmek beni inanılmaz rahatlatıyor…
http://ozgulmelek.blogspot.com/‎ bloğuma da beklerim ……..:))))

Bir kış masalı temalı sandalye kılıfı

| | 2 Yorum