Pazar, Aralık 4, 2016
-0- maliyetle çanta yaptım:)

-0- maliyetle çanta yaptım:)

20

Görmüş olduğunuz çanta 30dk. içinde sıfır maliyetle yapılmıştır sevgili onmarifetçiler:))Bir dönemin moda olan çuval örtüsü teferruatlarından ayrılmış,ebatlarından dolayı kullanılmayan yastık kılıfıyla astarlanarak çanta haline getirilmiştir.Daha önce mahçup hanımın bahçesinde gördüğünüz kalmış iplerle yapılan çiçekler çantamızın üzerini süslemiştir. Çantaya sap konusunda bi süre kafa yoran gönüldenele çareyi karton çantaların saplarında bulmuş,açtığı dört adet ilikle karton çantadan söktüğü bağcıklarla sap olayına çözüm getirmiştir.
Buradan esinlenerek dikilen çantanın maliyeti sıfırdır.Bilgilerinize :))

20 YORUMLAR

  1. çok güzel olmuş, elinize sağlık.size minik bir tavsiye; bu sene uzun saplar çok moda oldu, gerçektende çok kullanışlı oluyor. tabi yine de karar sizin ;)

  2. işini bilen kadının hali bir başka oluyor hem tasarruf hem hobi tebrikler ablacımm çok güzel olmuş burada olsaydın hemen alırdım o çantayı senden :))

  3. minepolat diyor ki;çok güzel olmuş, elinize sağlık.size minik bir tavsiye; bu sene uzun saplar çok moda oldu, gerçektende çok kullanışlı oluyor. tabi yine de karar sizin ;)

    Sevgili minepolat;çantayı el işi çantası olarak düşünerek yaptım.Hatta anneme hediye etmeyi düşündüm.73 yaşında olmasına rağmen elinden örgüsü eksik olmaz.e malum o yaşta ilacı,örtüsü çorabı derken bu tam ona göre oldu:))

  4. Hiç şaşırtmadı beni vallahi sıfır maliyet,ardında sen olunca sıfır maliyetle eline düşen değerleniyor arkadaşım ellerine sağlık:))

  5. Aslında bir anlamda çevreyi de kurumuş oluyoruz.. Poşete hayır kampanyası başlatalım.. Bez torbalar kullanalım. Biz istersek sadece kesemizi değil, dünyamızı bile kurtarabiliriz

  6. bakıyorumda beni hiç görmemişsin ablacım ne o çantayı alıcam diyemi :))yok yok almam o ananeminmiş kıyamam ben ona onun olsun :)

  7. Çok teşekkürler arkadaşlar.Sevgili akoni bende mümkün olduğu kadar az poşet kullanmaya çalışıyorum.en çok sıkıldığım konuysa dönüştürülebilir atıklar.ben çöpe ayrı kokuyorum ama bunun için genel bi sistem olmasını ne çok isterdim.:((

  8. merytolg diyor ki;bakıyorumda beni hiç görmemişsin ablacım ne o çantayı alıcam diyemi :))yok yok almam o ananeminmiş kıyamam ben ona onun olsun :)

    canım ,dün çok yoğundum.tek tek açıklama getiremedim.istediğin çanta olsun.sana şöyle bebiş için cici bici ,bol cepli bişey lazım ama dimi???:))))