10 marifetten öğrendiklerim -2-

-

yine 10 marifetten gördüğüm balona ip sarılarak yapılan lamba süsünü yapmaya çalıştım. idare eder bişey çıktı ortaya :) 2 kişi yapmak kolay oluyor, biri tutkal sürüyor fırça ile, diğeri balona sarıyor. ben kınnapla yaptım, yapacak olanlara tavsiye ederim. hem renk hem kalınlık bakımından iyi bi seçim.diğer tavsiyem ise, tutkal kuruduktan sonra balonu patlatmadan ipi balondan biraz ayırmaya çalışın. çünkü balonun havası gittikçe ipler de onunla birlikte karışıyor. tekrar küresel hale getirene kadar çok uğraştırdı:)ha bir de tutkalı bol bol sürmeyin sonra iplerin aralarından temizlemek çok zor.

31 yorum gelmiş

  1. sergun

    teşekkür ediyorum yorumlar için ama işte yakından bakınca tutkal artıkları kaldığı belli oluyor. çok da temzileyemedim.linki de bulup eklerim şimdi arkadaşlar, unutmuşum evet, afedersiniz..

  2. sergun

    buldum yazıyı. burda verilmişti daha evvel. bu fotoğraftaki çok daha düzgün yapılmış gördüğünüz gibi:) ben pek becerememişim:)

  3. Seybe

    ellerinize saglik bence cok guzel olmus. tutkal artiklari da kusur kalsin canim hem lamba yaninca isigindan farkedilmez sanirim

  4. huzurlukedi

    benim kuzenim yapmıştı.o da yünlü bir iple yapmanın faydalı olduğunu ve güneşte tutkal kuruduktan sonra bile iyice sertleşmesi için beklediğini söyledi.Bende yapacağım ama avize olarak değilde büyük balonlardan mor ipten yapıp içine ortancalardan koymayı düşündüm,antreye çok yakışır.

  5. sergun

    teşekkür ediyorum tekrar. evet ışık yanınca tutkallar pek belli olmuyor, hem gölge falan veriyorlar, pek şık oluyor:) (böyle de kandırırım işte kendimi:) )huzurlukedi, aynen benim de öyle. her gördüğüme ‘aa süper olmuş ben de yapayım’ diyorum ama nerdee:)

  6. esinsel

    ellerine saglik canim.bencede guzel,tutkallar cok rahatsiz ediyorsa acaba eski bir dis fircasi ile hafifce fircalamak ise yararmi ? yaramazsa da onemli degil bence,bu hali de sikir sikir:)

  7. tazekahve

    Eveet ben de deniyeceğim bunu ,çok hoş bi fikir daha önce görmüştüm ben de.Seninki de gayet başarılı bir sonuç olmuş Sergun,tebrikler…

  8. nalana

    ben de diyorum ki su bazlı bir boya ile açık renk kullanıp tutkallı yerlere fırça dokundur efektli olsun:))))şaka değil yapılabilir, ama çok da dert etme diye güldüm alınma sakın

  9. sergun

    rica ederim alınmam:) dert etmiyorum zaten astık öylece duruyo. yakında yeni bişey yayınlanır o denenir değil mi ama :)

  10. bbuket

    2, 3 sene evvel bizde oğlumla birlikte yaptık bundan bir tane senin başına gelenler bizim başımıza fazlasıyla geldi. ipler balona öyle bir yapışmışki balonu patlatınca sardığımız ipler balonla beraber indi. şekil yuvarlak olmaktan çıktı yamuk yumuk bişi oldu. düzeltmek için oğlumla çok uğraştık, çokta güldük. ama ben o yamukluğu düzeltmek için neler yaptım neler süslü püslü birşey oldu çıktı. ipten demeye bin şahit lazım. şimdi hemen eklicem ne zaman yayınlanır bilmem.

  11. sergun

    :)) merak ettim sizin çalışmanızı da. ben de sanıyordum ki balonu patlattığımızda ipler pıtır pıtır kendiliğinden ayrılacaklar :) nerdeeee.. çok zahmetliymiş meğer.

  12. bbuket

    sergun yazım onay kuyruğunda bekliyor umarım bir aksilik olmaz çünki epeydir yazılarım yayınlanmıyor kah benim hatalarımdan kaynaklanıyor kah yönetim beyenmiyor. bu yayınlanırsa 1, 2 güne kadar çıkar merak etme.

  13. nrhnmrl

    sergun yapmış bile biz püfünü öğrendik serguncum ipleri dolamadan önce balonu vazelinle bi güzel vazelinliycekmişiz aklında bulunsun bir daha yaparsan diye ellerine sağlık güle güle kullan

Bir Cevap Yazın