Cumartesi, Aralık 10, 2016

18 YORUMLAR

  1. Bu bize yetmez :D:D:D:D:D:D:D:D Ben kendi masamdan gayet mutluyum ama babama bana bundan al desem bana ne der varın siz düşünün

  2. Yeni evli birisi olarak henüz hobi odamı yapamadım :( Bu olmasa da bir masa almam lazım. Yerde çalışınca ayaklarım uyuşuyoo

  3. Fare Masası
    Fare Masası

    Hahaha bu da benim masam :) Kendisi Zetina dikiş makinası kasasıydı. Makine bozulmuş annem iğnesini kırmış senelerce yaptırırım diye tuttu kenarda sonra yaptıramadı tabiki. Bir gün baktım atıyor kendisini… Aa dedim dur. Makinanın tüm aksamını söktüm masa da kalan deliğede duralit koydum. Kenarlarını boyadım acemice bana önce bilgisayar masalığı yaptı kendisi :) Sonra annem masayı silerken nasıl becerdiyse kapak kısmını kırdı oradaki menteşeyi yeniledim. Sonra da işte hobi masası yaptım kendime. Kapağın arka kısmı boşluk kaldığı için bir çok ıvır zıvırımıda topladı sakladı. Şimdiki hedefim kenarına bir yere uzatma kablolu 3lü priz monte etmek. Annem 18 yaşındayken almış bu makineyi şimdi 43 yaşında :) Varın siz düşünün. Eğer sizinde evinizde bu tarz bir şey varsa biraz boya bir kaç çivi kerpeten ve tornavida ile bu hale getirebilirsiniz. Dikiş makinesi de sökülünce iş yerinde büro giriş merdivenlerinin oraya koyduk.Babam eski şeylere çok meraklı. Gayet güzel bir görünümü oldu :)

  4. Bizde de singer var. Benimkinin üstünü de üzerine çıkıp korniş tamir eden usta kırdı.Çilekçim keçeleri görüdm orada. hımmmm diye iç geçirdim.Ben o tabakaları sormuştum nereden aldın diye(forumda) Bunlar da nakodan değil değil mi?