10marifet Ofisindeki Kumaş Evler

-

kumaş ev
3 tane cici ev geldi bugün 10marifet ofisine. Hepsi de misafirlere tatlı bir merhaba demek için tasarlanmış, güler yüzlü, sevimli kumaş evler. Marifetlerini hepimizin bildiği sevgili mhtpkaya göndermiş bu güzel çalışmaları bize. Sergimize gelenlere, ofisimizden içeri girenlere hoşgeldin diyecek bundan sonra bu 3 küçük kumaş ev.

Teker teker de bakalım yakından…

kumaş ev

kumaş ev

kumaş ev
Yeniden çok teşekkür ederiz bu güzellikler için…

25 yorum gelmiş

  1. yagmuryurek

    ayyyy harika olmuş her zamanki gibi ellerinize sağlık :)
    not: ben galiba ofiste çalışmayı tercih etcem bütün işlerle bi arada olmalıyım bi kısmı kesmicek beni shane :) bu arada sitenin girişi de değişmiş çok hoşuma gitti içim aydınlandı :) :) :)

  2. shane

    sevgili yagmuryurek, bekliyoruz o zaman. ne zaman başlıyorsunuz? :) bu arada sitenin girişine anneler günü için bir hoşluk yapalım istedik, değişikliğin sebebi o. kalıcı değil yani ama birkaç gün bizimle. beğenmenize çok sevindim.

  3. huber

    ben bu evlere ve Mehtap arkadaşımın diğer çalışmalarına bayılıyorum.sergimiz de büyüyor ne güzel. herkese sevgiler:))))

  4. yagmuryurek

  5. mhtpkaya

    Arkadaşlar hepinize tek tek çok teşekkür ederim.Aranıza katıldığım için çok mutluyum.Sevgili yagmuryurek ne kadar hoş bir yazı yazmışsınız pozitif enerjinizi bende hissettim iyiki varsınız.Hepinize sevgiler..

  6. senayatilgan

    Bugün o kadar yorucu bir gündü ki gözlerimi bantlayasım geliyor kapanmasın diye… Ama girdim buraya ve bu halimle bile gülebildim … Yagmuryurek sana sonuna kadar katılıyorum, hislerinde de yanlız değilsin canım benim…. :)
    mhtpkaya evlerin sirinliğine diyecek yok… Ellerinize katkınıza sağlık…

  7. mhtpkaya

    Merhaba senatatilgan çok teşekkür ederim.yağmuryurek’in yazısını defalarca okudum çok güzel bizleri güldürdüğü için bir kez daha teşekkür ediyorum.Sevgiler..

  8. shane

    Duvarlarımızın ne hale geldiğini bir görseniz… İsimleri de güzelce yazdıktan sonra toplu fotoğraf paylaşacağım. Ama bu tabii ki şimdiki hali sadece, daha eklenecek çok çalışma var. Hepinize çok ama çok teşekkürler. Dileyen herkesin çalışmasını bekliyoruz. İsim isim istiyorum yeri geldikçe ama bu da çok kolay bir şey değil, o yüzden siz de bana söyleyin lütfen eğer sergide isminiz ve işiniz yer alsın istiyorsanız.

  9. senayatilgan

    Duvarları doldurmayınız lütfen :) Daha ben bitirip göndermedim :) Aklımda çok güzel birşey vardı ama onu kargoyla göndermek imkansız olur ve kırılır onun için uygun boyutlu birşeyler yapıyorum ama duvar lazım ona da :) Bitirmeyin duvarları :)

  10. shane

    @senayatilgan; ilahi. herkesin işine yer buluruz, gerekirse başımızda taşırız siz merak etmeyin :) merakla bekliyoruz. sergi için şimdiden o kadar heyecanlıyız ki. ve ne kadar şanslıyız ki, katkıda bulunmayı bu kadar çok istiyor herkes. daha ne projeler yaparız birlikte… sergiden sonrası için de aklımıza gelenler var ama şimdilik onun heyecanıyla yaşayalım. her gelen çalışma sevince boğuyor bizi gerçekten.

  11. wildpoppy

  12. yagmuryurek

    tevekkeli bende bu hafta neden böyle arsız arsız durduk yerde gülüyorum diyorum meğer bana elektrik geliyormuş :) ben sizi çok iyi tanımasamda seviyom :) iyi ki varsınız tekrar teşekkürler – site sahipleri, editörleri, çalışanları (çaycı dahil)-

Bir Cevap Yazın

shane

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum