Perşembe, Aralık 8, 2016
10marifet sergisinin orijinal çantaları

10marifet sergisinin orijinal çantaları

9

10marifet sergisi

10marifet sergisi için gelen şu iki sevimli çantaya bakar mısınız? Büyüğü güzel bir ev şeklinde. Küçüğü ise çok şık bir cüzdan formunda… Sergimiz için bu güzel çalışmaları bize rumeysa.a göndermiş.

10marifet sergisi

Çantanın arkasındaki minicik çiçek detayı çok sevimli.

10marifet sergisi

10marifet sergisi

10marifet sergisine ilginiz artarak sürüyor, eksik olmayın.

Teşekkürler rumeysa.a…

9 YORUMLAR

  1. gerçekten pek güzeller :) cüzdanı ayrı sevdim üzerindeki güpürden midir nedir bilmem dantel olan her şey pek havalı oluyor :) çantanın arkasındaki çiçekte çok yalnız kalmış ama pek mahsun duruyor.

  2. Shane, çok az kaldı, önümüzdeki hafta çalışmalarımı gönderebileceğim sanırım. Yazın rehareveti ile bu güne kaldı işler ama yetişecek, söz. Yalnızca düğme, çıtçıt v.s işleri kaldı.

  3. @hayalignesi, @shane, @zulaltan, @senayatilgan, @ynurgul güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim. Beğenmenize gerçekten çok sevindim. Her ikisini de gerçekten çok severek dikmiştim. Şimdi güzel bir amaç için kullanılacaklarına ayrıca seviniyorum. @zulaltan dantel detayları ben de çok seviyorum.

  4. bende eve bayıldım cuzdanda cok hoş ama favorım ev :)))sergıde hepsını canlı canlı gorecegım ıcın ayrıca daha heyecanlıyım:))