Pazartesi, Aralık 5, 2016
40 Yıllık el işlemesi örtüler

3 YORUMLAR

  1. bu en alttaki işlemeden ismini bilemedim anneminde var demek ki o zamanında modası bunlarmış. Ben onu çerçevelettim üstünde japon evlerinden desenler var.Daha çok eskimesine gönlüm razı olmadı. Ama yalnız kayınvalidene saygı ve sevgilerimi ilet. En güzelinden geçmişini, gelecek olsun diye sana vermiş.Benim de kayınvalidem var ama ..neyse ya ayıp olmasın dökmeyeyim şimdi eteğimdeki taşları.

  2. Evet evet benim anneminde ceyiz sandığında benzer çalışmalar vardı. Tek tek ipleri çekip (her ipi sayarak tabi muntazam olsun diye) sonra da işliyorlarmış. Eskiler daha sabırlıymış. Birde Sesiber var sabırlı olan :))

  3. Benim de kayınvalidem var ama ..neyse ya ayıp olmasın dökmeyeyim şimdi eteğimdeki taşları.

    benim kayınvalidem yok, taşlarda yok bayağı hafifim anlayacağın:)sibella;bu örtülerin yerini başka hiçbir şey tutmaz.eee benimde kızım yok.. umarım ilerde gelin hanım benim annemden bana kalan, benden mecburen geline kalacak el emeklerine gerekli özeni gösterir.. göstermezsede KENDİ BİLİİİİİİİİR… amaaaaaaaaaaaan dert değil..! nasılsa ben görmem, ne yaparsa yapsın:)