Cuma, Aralık 9, 2016
Ablamın lavanta torbaları

Ablamın lavanta torbaları

28

Ablam evde oyalanıp stres atmak için başladığı bu etamin işleme lavanta torbaları çok beğenilince siparişle isteyenlere de yapmaya başladı. Akrabalarımız ve arkadaşlarımız hem kendi evlerinde kullanmak üzere hem de hediye olarak ve özel günler için de daha fazla sayıda istiyorlar. Aslında bebeklere uygun işlemeleri olanlar da vardı fakat şu an elinde yapılmış yoktu bu yüzden onları çekemedim.

28 YORUMLAR

  1. Evet nokturncum sanırım ablam da aktardan almıştı. Kokusu da çok güzel oluyor hele de kapalı yerlerde ( çekmece ya da kutu gibi ) miss gibi.

  2. tuttum o vakit:)yapiciimm..ama ben etaminden diil de başka bir şeyden yapiciimm..birazdan yazı olarak yollayayım ne ile yapacağımı..

  3. Nokturncum bende organze kumaştan lavanta kesesi yapmıştım, gerçi benimkiler obez keselerden oldu :) Dikiş makinem olmadığı için elde diktim. Kumaş kaygan olduğu için dikmesi zor oluyor.

  4. Etamin kumaşları delikli olduğu için bence en ideali. Bir de bu kumaşlar yanları süslü şerit halinde metreyle satılıyor, onun için daha kolay ve estetik oluyor. Benim de tv de gördüğüm bir fikir var etamin olarak. Yarın malzeme almaya gidicem deneme için ama tabii ancak Bodrum’a gittikten sonra başlayabilirim sanırım. Yapınca sizinle de paylaşırım. Orada tam gaz çalışmayı düşünüyorum çünkü.

  5. ya ben yollamayı unuttum iyi mi yazıyı…neyse yarın yollarım artık çok uykum geldi..daha masamın başına bile oturamadım..

  6. Een çok beğendim bunları demek marifet ailece kalıtsallık arz ediyor. Seviyorum etamini, işlemesini hele. Kenarları hazır bu tür etaminide ilk görüyorum yanları şeritli etamin olarak mı ? satılıyor bunlar, yoksa farklı bir satış ismi var mı?

  7. Ben de aynı soruyu soruyorum, ne zamandır aklımda bir iş var, böyle şerit halindekiyle tam hayalimdeki gibi olacak.

  8. Ben bugün etaminciye gideceğim daha önce de belirttiğim iş için malzeme almaya o kumaşın ismini de öğrenirim sizin için, ben daha önce almadığım için bilemiyorum şu an. Akşama görüşmek üzere.

  9. Hayırlı yolculuklar Sibella Abla…Dolabımda poşet içinde lavanta var benim 1-2 senedir duruyor aynı yerinde salladığım zaman kokusu geri geliyor :DAktarlarda satılıyormuş geçen gün sabun yaparken kullanırım diye alıcak oldum oradan biliyorum.Birde İstiklal’e yolunuz düşerse aktardan almadan önce bir tane teyze var poşetler halinde satıyor elinde koca bir sepet lavanta var. “Leventeeeeee” diye bağırır zaten duyarsınız. yalan olmasın 1 poşeti 50 Yrk miydi neydi… Poşetten çıkan lavantayla resimde gördüğüm ebatlarda 3-4 kese yapılabilir sanıyorum.ŞEyi düşündüm kanaviçeden işlenir mi? Sanki kanaviçe bana daha büyük delikli gibi geliyor? Ya da aslında tarifini etmek istediğim şu -adını bilmiyorum her zamanki gibi- kumaşçıda görmüştüm böyle ince ince ipliklerle kafes gibi bir kumaş. Normal düz kumaşa işleme yapmadan önce onu koyuyormuşuz işleme bitince ipleri çekiyormuşuz. Onla da olur mu?

  10. Hanımlar ablama söyledim yorumlarınızı okumuş çok hoşuna gitmiş beğenileriniz. Ben bugün malzeme satan yere sordum bu şeritlerin adına onlar kanaviçe bant diyorlarmış. Dükkanda o kadar güzel şeyler vardı ki, hepsinden almamak için kendimi zor tuttum valla…

  11. sibella, ablanın ellerine sağlık gerçekten çok güzel şeyler yapmış ayrıca çokta güzel bir düşünce.birde fiyatını ve yapabileceği miktarları öğrenip yazabilirmisin.El emeği ürünlerinizi pazarlayabilirim.birmaxtekrar tebrikler

  12. Teşekkürler birmax. Ben kendisine sordum şu anda normalde günde 5 adet kadar işliyormuş. Fakat istenen miktar çok olursa artırabilirim dedi. Adet fiyatı da 5 milyon ama yine dediğim gibi istenen işin miktarına göre o da görüşülüp ayarlanabilir diyor. Eğer kendisiyle görüşmek isterseniz belirtin size telefonunu verebilirim mesaj bölümünden.

  13. Eğer maliyeti ucuzsa teyzeme nikah sekeri olarak bende yapabilirim.Yaratıcı fikirlerinizi bizlerede sunduğunuz için teşekkürler…

  14. Kullanılan etamin bantın metresini ablam 7.5 YTL’ye alıyormuş. Fakat belki Eminönünden ve fazla miktarda alınırsa daha ucuza gelebilir. Bir de iplik ve kurdeleler var tabii ki…

  15. bencede pahalı aslında fimo hamurundanda yapılabilir nikah şekeri figürü dimi kızlar aslında hayalim benim elimden çıkması sizce nasıl olur bana fikir verin ne olur :D

  16. Eminönü Şarkhanda bulabilirsin.Bir de kahvecilerin, lokumcuların olduğu girişten dümdüz çıkışa kadar yürüyüp sağa dönünce, solda bir dükkan var bu malzemeleri satan.