Ablamın lavanta torbaları

-

Ablam evde oyalanıp stres atmak için başladığı bu etamin işleme lavanta torbaları çok beğenilince siparişle isteyenlere de yapmaya başladı. Akrabalarımız ve arkadaşlarımız hem kendi evlerinde kullanmak üzere hem de hediye olarak ve özel günler için de daha fazla sayıda istiyorlar. Aslında bebeklere uygun işlemeleri olanlar da vardı fakat şu an elinde yapılmış yoktu bu yüzden onları çekemedim.

28 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Evet nokturncum sanırım ablam da aktardan almıştı. Kokusu da çok güzel oluyor hele de kapalı yerlerde ( çekmece ya da kutu gibi ) miss gibi.

  2. nokturn

    tuttum o vakit:)yapiciimm..ama ben etaminden diil de başka bir şeyden yapiciimm..birazdan yazı olarak yollayayım ne ile yapacağımı..

  3. embir

    Nokturncum bende organze kumaştan lavanta kesesi yapmıştım, gerçi benimkiler obez keselerden oldu :) Dikiş makinem olmadığı için elde diktim. Kumaş kaygan olduğu için dikmesi zor oluyor.

  4. Sibella

    Etamin kumaşları delikli olduğu için bence en ideali. Bir de bu kumaşlar yanları süslü şerit halinde metreyle satılıyor, onun için daha kolay ve estetik oluyor. Benim de tv de gördüğüm bir fikir var etamin olarak. Yarın malzeme almaya gidicem deneme için ama tabii ancak Bodrum’a gittikten sonra başlayabilirim sanırım. Yapınca sizinle de paylaşırım. Orada tam gaz çalışmayı düşünüyorum çünkü.

  5. nokturn

    ya ben yollamayı unuttum iyi mi yazıyı…neyse yarın yollarım artık çok uykum geldi..daha masamın başına bile oturamadım..

  6. kondor

    Een çok beğendim bunları demek marifet ailece kalıtsallık arz ediyor. Seviyorum etamini, işlemesini hele. Kenarları hazır bu tür etaminide ilk görüyorum yanları şeritli etamin olarak mı ? satılıyor bunlar, yoksa farklı bir satış ismi var mı?

  7. sesiber

    Ben de aynı soruyu soruyorum, ne zamandır aklımda bir iş var, böyle şerit halindekiyle tam hayalimdeki gibi olacak.

  8. Sibella

    Ben bugün etaminciye gideceğim daha önce de belirttiğim iş için malzeme almaya o kumaşın ismini de öğrenirim sizin için, ben daha önce almadığım için bilemiyorum şu an. Akşama görüşmek üzere.

  9. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Hayırlı yolculuklar Sibella Abla…Dolabımda poşet içinde lavanta var benim 1-2 senedir duruyor aynı yerinde salladığım zaman kokusu geri geliyor :DAktarlarda satılıyormuş geçen gün sabun yaparken kullanırım diye alıcak oldum oradan biliyorum.Birde İstiklal’e yolunuz düşerse aktardan almadan önce bir tane teyze var poşetler halinde satıyor elinde koca bir sepet lavanta var. “Leventeeeeee” diye bağırır zaten duyarsınız. yalan olmasın 1 poşeti 50 Yrk miydi neydi… Poşetten çıkan lavantayla resimde gördüğüm ebatlarda 3-4 kese yapılabilir sanıyorum.ŞEyi düşündüm kanaviçeden işlenir mi? Sanki kanaviçe bana daha büyük delikli gibi geliyor? Ya da aslında tarifini etmek istediğim şu -adını bilmiyorum her zamanki gibi- kumaşçıda görmüştüm böyle ince ince ipliklerle kafes gibi bir kumaş. Normal düz kumaşa işleme yapmadan önce onu koyuyormuşuz işleme bitince ipleri çekiyormuşuz. Onla da olur mu?

  10. Sibella

  11. birmax

    sibella, ablanın ellerine sağlık gerçekten çok güzel şeyler yapmış ayrıca çokta güzel bir düşünce.birde fiyatını ve yapabileceği miktarları öğrenip yazabilirmisin.El emeği ürünlerinizi pazarlayabilirim.birmaxtekrar tebrikler

  12. Sibella

    Teşekkürler birmax. Ben kendisine sordum şu anda normalde günde 5 adet kadar işliyormuş. Fakat istenen miktar çok olursa artırabilirim dedi. Adet fiyatı da 5 milyon ama yine dediğim gibi istenen işin miktarına göre o da görüşülüp ayarlanabilir diyor. Eğer kendisiyle görüşmek isterseniz belirtin size telefonunu verebilirim mesaj bölümünden.

  14. Sibella

  15. amorfatii

    bencede pahalı aslında fimo hamurundanda yapılabilir nikah şekeri figürü dimi kızlar aslında hayalim benim elimden çıkması sizce nasıl olur bana fikir verin ne olur :D

  16. sesiber

    Eminönü Şarkhanda bulabilirsin.Bir de kahvecilerin, lokumcuların olduğu girişten dümdüz çıkışa kadar yürüyüp sağa dönünce, solda bir dükkan var bu malzemeleri satan.

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum