…alonenes’in yarım battaniyeleri:))…

-

sonunda ekliyorum:))) o kadar merak ettiğinize değer umarım…bunu ben yapıyorum…

bunun da motifleri bitti teyzem birleştiriyor:)))ikisi de bittikten sonra ütülenip arkasına polar dikilip daha güzel ve kullanışlı hale gelecekler:)))

27 yorum gelmiş

  1. alonenes

    teşekkürler baharım…teşekkürler yenigelin.ben de yapamam diyordum ama uzun süredir elimdeler zaten.canım istedikçe yapıyorum zorlamıyorum…

  2. rahelfer

    Çok hoş olmuşlar.Ben bu tip battaniyelere başlasam da çabuk sıkıldığımdan yapamıyorum.Ama senin ellerine sağlık:)

  3. alonenes

    :D gece iki filandı mavişim:)))marifetsiz marifetçi hanım dilendi bey beğendi modeli sabah çekip ekleyim şimdi net çıkmaz….teşekkürler beğenin için:))

  4. fiamma1

    ellerine sağlık nesciğim, kolay gelsin her ikisi de güzel ama ilkini en biiii çok sevdim. neden polarlıyorsun altını öyle kullanmıyorsun ?Döküm döküm olur böyle kullanılsa kenarına birşey geç bence:)

  5. alonenes

    nobelese ablam çok teşekkürler:))fiamma ablam teşekkür ederim.sıcak tutsun diye polar geçelim dedim.ben battaniye ile bitişik yaşıyorum da:)))

  6. dolunay82

    ellerine sağlık.çok güzel görünüyorlar.kıskandım valla:)bende uzun süren işleri devamlı yapmıyorum sıkılınca bırakıp sonra yeniden başlıyorum.tabi yarım işler çok oluyor haliyle ama olsun hobi değilmi zaten sıkılınca ne anlamı kalır ki:)

  7. alonenes

    teşekkürler dolunay:))bende koydum kenara başka bişey örüyorum şimdi:))) ama siyahlı olanı teyzem bitirmek üzereymiş:))

Bir Cevap Yazın