ARTIK BU HALDELER

-
ŞİMDİKİ HALLERİ BU
ŞİMDİKİ HALLERİ BU

EVET şimdi böyle oldular.oturma odamdaki bu kaneplerimden memnundum. sadece yüzleri eskimişti. döşemeciden değiştirmek için fiyat aldığımdaağzım açık kaldı. söylediği ile yeni bir takım alırdım. ama benimkiler kumaşının dışında daha sapasağlamdı.bunun üzerine iş başa düştü. kadıköyde cuma pazarına gidipbu döşemelik kumaştan 2 parça buldum.bir de 50 er cm arayla renkli kadife bir parça daha buldum hemen aklıma yastık yapma fikri doğunca onuda alıp eve geldim. bir de slikon tabancam sağolsun. oturup kalktıkça buruşmasın diyeslikonla yapıştırarak aynı döşemeci usulü kapladım koltuk ve kanepemi. sadece bir tarafı yatak bir tarafı da baza olduğundan alt kısımlarını sabitlemedim.eskisinden daha güzel görünüyor şimdi gözüme. :))) :)))maliyeti mi? fazla fazla 60.-TL. :))) :)))buna slikonlar,yastıklar için elyaf ve ince sünger,.. hepsi bu fiyatın içinde :)) daha ne olsun di mi :)))

altta kalan eski hali :(((
altta kalan eski hali :(((
tek koltuk
tek koltuk

tek koltuğumu da leopar deseni ile kaplayınca değişik bir havası oldu :)))

yastığın bir yüzü bu renkler
yastığın bir yüzü bu renkler
yastığın diğer yüzüde  bu renklerde
yastığın diğer yüzüde bu renklerde
diğer yastıklarım
diğer yastıklarım

26 yorum gelmiş

  1. ayme

    çok güzel olmuş ellerine sağlık. şimdi değişik değişik oturmak çok keyiflidir… bende böyle eşyaları yenilemeyi çok seviyorum. ama yeni evliyim, eşyalarım da yeni. zor dayanıyorum bi şeyleri değiştirmemek için:D

  2. fosi

    ne güzel değerlendirmişsiniz,elinize sağlık,gayet güzel gürünüyorlar,şuanki renkleri bence esisindende güzel olmuş.

  3. CrazyLittleThing

    Ne kadar da hoş olmuş öyle. Özellikle leopar deseni ortama çok lüks bir hava katmış. Gerçekten çok profesyonelce bir görüntüsü var, ayrıca renkler de harika! Tebtikler vallahi. :)))

  4. acemihobici

    Arkadaşım sen profesyonelce yapmışsın bu işi, harika olmuşlar, güle güle oturun. Benimki bunun yanında vızıltı kalmış valla.

  5. SEMYIL

    beğenilerinize ve övgülerinize teşekkürler.şimdi kullandıkça iyiki gözümü karartıp yapmışım diyorum.ne kadar oturup kalksanız ilk fotoğraftaki görüntü kadar muntazam duruyor. en çok da o hoşuma gidiyor.eh artık kolayını buldum bundanda sıkılırsam yenisini slikonlarım :))))leopar deseni tesadüfen oldu. ama benimde çok hoşuma gitti. onu kolay kolay değiştirmemde diğerlerini ona uydururum artık :))

  6. SEMYIL

    ALLAAAAHHHH , fiammacım geliyor,ortalığı ne kadar düzeltsem de eksikleri kapatamam:))))O şimdi şıp diye bulucak:((havalarda çok sıcak limonu da sevdiğini biliyorum şöyle buz gibi bir limonata ve pasta ile karşılasammmm….:))) :))) Ayyyyy diğer beni ziyarete gelen arkadaşlarıma da ayıp olacak şimdi eniyisi şööööyle bir hazırlık yapayım.hem orta sehpam da boş kalmıştı :))))BUYRUUNNNNNN :)))) :))))

  7. fiamma1

  8. SEMYIL

    CANIM BENİİİİM, nasılda tutmuş kendini…. ben burdangörüyorum resimde kusurlar (eh biraz abarttım kusur ! )bağırıyor. sen ne söylersen doğru.. hem senin hiç bir söylediğin batmıyor bana.(ki batacak bir uslubun hiç olmadı) çünki seni tanıyorum.Arkadaşlar şu B.sayarın tek kötülüğü duyguları yeterince aktaramamak….Fiamma arkadaşım son derece temiz yürekli, titiz,detayları kaçırmayan içi dışı bir ,bir o kadar da canı tez bir arkadaş… ben arkadaşımla sadece 2 kez dolu dolu görüştüm. kısa sürede ben ve diğer arkadaşlarımda bıraktığı izlenim bu…..

  9. fiamma1

    Ayy yedi sagırlar birbirini agırlar gibi olacak ama inan o senin ve sizlerin yureginizin guzelligi arkadasım. Ben buraya yorum yazarken en ufak bir art niyetim olmadan herkes icin en temiz duygularımla yazıyorum ama kimi zaman koca govdemle zuccaciye dukkanına dalmış fil gibi cam deviriyorum herkesten affola bu vesile ile ama asla kibir yok kelimelerimde…Seni kızdırmakta ayrıcana zevk tabii benim icin.. kaldırdın mı bakimm ordan o cicegiiii:)))

  10. SEMYIL

    kaldırdımmmmmm :)))o saksıda pembe orkide vardı…ve ona uygun olarakda saksısimdiye kadar hiç rastlamadığım kağıt- kumaş arası bir şeylesarılmıştı.ben de her an gözümün önünde olsun diye salon yerine oturma odama koymuştum. o fotoğrafları çektiğim zamanda hala üzerinde solmamış 1 adet çiçek vardı.şimdi hepsi soldu ve saksı oradan kalktı.neden o köşedey di diye sorarsannnn çünki o köşe ışık açısından orkideme uygunnnnduuuuu :))))) :)))kızmaaadımmmmm ,kızamıyooorummmmm ::))) :)))))

  11. SEMYIL

    Kimsecikler gelmemiş :((o kadar da ikramlar hazırlamıştım.kaldırsam mı acaba ? bayatlıyacaklar :((( :(((

  12. esinsel

    ben geldim ben geldim :)) çok ta yerim ya !!! canimin içi ellerine sağlık,ne kadar güzel yapmışsın.hele silikonla sabitlemene bayıldım.akıllı arkadaşım benim,güle güle kullan.

  13. fiamma1

    Ben de geliyorum, çaktırmadan bir bardak soguk limonata alıp gizlice kaçıyorum, serin serin 10marifette dolaşıyorum:))

  14. nrhnmrl

    koltuklar harika olmuş pastalarda öyle semyıl ablacım ellerin dert görmesin süperler maharetli insanın halide evide bir başka oluyor işte :)

  15. SEMYIL

    beğenmeniz beni mutlu ediyor, nrhnmrl.daha güzellerini de yapabilirsiniz eminim buna. ben bircesaret ettim ve denedim oldu. bir başka arkadaşıma dabu yöntem fikir vermişse ne güzel :))pastalara gelince :))) eeee ev oturması ikramsız olmazafiyet şeker olsun :))))

  16. evet ben de benim koltukları kaplamadan önce sizin çalışmanıza bakmıştım,yani siz bana cesaret vermiştiniz,bu vesile ile ben de teşekkür ederim size..

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum