artık danteli seviyorum:))

-
krem rengi
krem rengi

Clutch dediğimiz minik el çantalarını hiç sevemeyen ben bu defa fikrimi değiştirdim.Danteli pek kullanamayan ben yine fikrimi değiştirdim.Yaşlanıyormuyum ne:))Bakarmısınız ne kadar sade ve zarif olmuşlar.Elimizdeki dantelleri değerlendirebiliriz veya sırf bunları yapmak için dantel bile öreriz dimi:))

buda mor olanı
buda mor olanı

Devamıda burada

32 yorum gelmiş

  1. dolunay82

    sevgili farfin,peerfelix,mavisofra,figen abla,adadenizi ve güneşe doğru yorumlarınız için teşekkürler.beğenmenize sevindim.yapılacaklar listemin başlarına doğru aldım bunları.bakalımne zaman kısmet olursa artık.malum listelerimiz çooook uzuuuuun:)

  2. dolunay82

    byn favori beğenmene sevindim bende mora bayıldım:)dendenakcığım tut tut yaparsın sen bundan.e örgüyüde seviyorsun dantelide elinden kurtulmaz:)

  3. ayme

    ben de moru çok sevdimmmmmmmmmmmm…. bu örneği bi beceremedim ben yaa.. ama gerçek hayatta elti eltiye küs durumunu becerdim nihahahaahhhaaaa:)

  4. BynFavori42

    nihahhaha:)))))))))) ayme kötü gelin bizmişiz gibi yazıyozda evimizden yurdumuzdan olan biziz malesef diğerleri yerli yerinde, keyfi yrinde ohhhhhh

  5. roser426

    izin verirseniz fikrimi söylemek istiyorum bu tür çantalar özel günlerde kullanıldıkları için bazı süslemeler yapıla bilir dantelin deliklerine gelecek şekilde taşlar dikilebilir.

  6. ayme

    favoricim evimden oldum ama.. esas kayınvalidemle oturmak istemeyen oydu..komplo teorim işe yaradı kocasını ikna edemedi ayrı eve çıkmaya kaldılar bi başlarına gelin kaynana… nihaahahhhaaaa:D

  7. BynFavori42

    ayme diyor ki;favoricim evimden oldum ama.. esas kayınvalidemle oturmak istemeyen oydu..komplo teorim işe yaradı kocasını ikna edemedi ayrı eve çıkmaya kaldılar bi başlarına gelin kaynana… nihaahahhhaaaa:D

    canım bende de ona benzer bişey oldu ama henüz biz net bi duruma kavuşamadık. Komplo teorin genele uyarsa söylede bende uygulayayım:)))))))))))))))))

  8. dolunay82

    burdayım geldiim favoriciğim.malum sıcak oruç baksamda pek yazmaya fırsatım olmadı.ama sessizce takipteyim:)arkadaşlar beğenmenize sevindim.hala bu çantalardan yapmak için sabırsızlıkla kumaş alacağım günü bekliyorum.kumaşı ve ipimi bi alsam gece gündüz hemen bitireceğim:))elti olurda küsülmezmi:))küsülmese ayıp olur yani.annem derdiki kuma gemisi yürümüş elti gemisi yürümemiş.bende annem anlaşamıyo herkesi öyle sanıyo derdim.benimde eltim oldu.anneme hak verdim.hakkaten doğruymuş.yürümüyomuş:)onun için bu modelin ismi çok yerinde olmuş yani:))elti olunca küsülür o kadar işte:))

  9. BynFavori42

    kuma gemisi yürümüş elti gemisi yürümemiş

    annemde çok söylerdi bu atasözünü :)) hani hep duyardımda öyle dinlerdim yani ama insan evlenip eltiye sahip ollunca anlıyor ne kadarrr manidar bi söz olduğunu :)))))))) danteli becerebilsem bende yapardım bu çantaı lakin görünüşe göre sadesini yapabilirim belkim:)

  10. merkas

    üstteki kreme bayıldım ben de.dolunay teşekkürler.elti durumuna gelince, uzak olunca eltiyle hiçbir sorun yaşanmıyo arkadaşlar.

  11. BynFavori42

  12. dolunay82

    merkas beğenmene sevindim rica ederim.elti durumu bizdede uzak ama hiç fark etmiyo.bende ona şaşıyorum ya zaten senede bi görüşüyoruz ama insan sorun çıkarmak isterse uzak yakın aynı:))favoriciğim benim kız kardeşim var çevremdede pek sevmeyenim yok ama bende şaşırdım.demek neymiş kuma gemisi yürür elti gemisi yürümeeeeezzz:))tecrübe konuşuyor:)) ya lafıda çok uzattım ama 5 sene geçti.hala aklım almadığından kendimi böyle avutuyorum herhalde:))

  13. BynFavori42

    valla ben evlendim yaklaşık 8-9 ay sabrettim sonrasında muhattap olmayı kestim, sonra baktım iyice bana sardı 2 senedir sustuğumun hakkına açtım ağzımı :)) ohh rahatladım oda biraz tırstı şimdilik sorun yok :) neyse elti olayını kapatalım artık:D gören aa burası fiskos masası olmuş dicek:) (demedilerse:))

  14. dikmesi olmasa dantel olayı kolayda dikiş sıkıyo beni…çok şıklar bu arada…ben dantelini yapayımda dursun bi kenarda bigün iyi günümde olursam dikişinide yapabilirim…:)):):))

  15. dolunay82

    lame bende öyle yapıyorum çoğu işimi.o günkü havama göre ya kesme biçme ya dantel boncuk.başka bir günde kalanını tamamlıyorum:))sende öyle yap valla yarım iş çok oluyor ama sıkılmadan yapmış oluyorum:)zaten bunlar hobi dimi severek yapmadıktan sonra ne anlamı kalırdı:Pfavori sorma valla bi dokun bin ah iişit konuları bunlar.ama boşvermeli takmamalı dimi:))biz bize yeteriz:))

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum