Banyo takımı, örgü sepet ve lif

-

beyaz örgü sepet yapımı

Bir arkadaşıma lif örüp armağan etmek istedim. Biraz süslemek gerekti tabii. Bir sepetin ya da kutunun içine mi koysam diye bakındım, ı-ıh, uygun bir şey bulamadım. Böyle bir örgü sepet yapayım dedim ben de. Altını sık iğneden, yanlarını yıldız modelinden yaptım. Kurdele ve boncukla da süsleyerek verince bayıldı arkadaşım. Üzerindeki küçük, çilekli bir duş jeli, takım olsun, zengin görünsün diye… Zincir çekerek yaptıgım iple jeli ve lifi birbirine bağlayıp ipi çantasının kurdelesinden geçirip sabitledim. Çeyizlere, bohçalara konulabilir, ikili olanı da yapılabilir, çok şık duruyor. Kendime de yaptım sonra ama bunun kadar güzel olmadı :) Arkadaşım güle güle kullansın.

17 yorum gelmiş

  1. dolunay82

    çok hoş bir hediye doğrusu.dediğiniz gibi özellikle çeyiz düğün vs. için hediye bulmak zor olabiliyor.teşekkürler fikir için.

  2. acemihobici

    çok güzel olmuş eline sağlık, daha büyüğü yapılıp banyoda içine sabun konulabilir ve hatta daha da büyüyü yapılıp birkaç havlu dürülebilir içine, güzel fikir.

  3. tuffe

    Teşekkür ederim kirkyama ve gonuldenele.Bu öyle hediyelik bir fikir.İki lif sığacak şekilde de çeyize konulabilir.İkea sepeti dedikleri sık iğne sepetler var ama bunu lif çantası oalrak düşündüm.Kapak yapabilirdim belkı fazladan.Çok teşekkür ederim.Kırkyama sizin de işlerini bekliyoruz:)

  4. takatuka2010

    -çok değerli bi hediye olmuş hem kendiniz yaptığımız içim hem şık tasarımı …ayrıca miss gibide kokuyordur ne güzel :) arkadaşınız çok şanslıymış …-marifetli arkadaşa can kurban :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum