bebek yorganı

-

Bebek yorganı başlığı altında yastık resmi ne arıyor diyorsanız içeriye buyrun derim:))

120×100 cm ebatlarında içine elyaf koyarak diktiğim yorganın püf noktası orta parçada.Düz ,üzerine aplıke çalıştığım kumaşın kenarlarına diktiğim fermuar yorganın yastık haline gelmesini sağlıyor.İçine ayrıca yastığını dikip yerleştirebilir yanınıza yastık olarak alıp bebişiniz uyuyunca fermuarı açıp yorgana çevirebilirsiniz.Farklı renklerini,modelleri görmek isterseniz buraya ve buraya bakabilirsiniz.

18 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    neduk diyor ki;Hepsi birbirinden güzel.Bayıldım.Ellerine sağlık.Sipariş üzerine mi yapıyorsun, yoksa kendi zevkine göre yapıp satışa mı sunuyorsun? Evde mi çalışıyorsun, atölyen var mı?Beni ilgilendirmez tabii ama merak ettim işte.Bu çapta yapılan işler muhakkak bir şekilde değerini buluyordur.Daha önce söylemişsinir belki de ben kaçırmış olabilirim.

    Sevgili Neduk;çok teşekkür ediyorum öncelikle.Sipariş üzerine çalışıyorum ancak bu konuda müşterilerim konusunda çok şanslıyım.model seçimini ,kumaş kullanımını tamamen bana bırakıyorlar.Yalnızca renk seçimlerini ve maliyet konusunu netleştiriyoruz.Böyle olunca tamamen kendi zevkime göre yaptığım işler çıkıyor.Zoraki olmayıp,bağımsız çalışmak yapımada uygun:)Bir şehirde çok uzun süreli kalamadığımızdan atölye açmaya cesaret edemedim açıkçası.Bu yüzden evimde çalışıyorum.Biraz zor oluyor ama .İnşallah yerleşik duruma geçtiğimizde güzel bir çeyizevi açmak istiyorum.

  2. kriizantem

  3. dilevser

    inşallah istediğin gibi olur, çok başarılı oalcağına inanıyorum ben gerçi şimdi de süper başarılı şeyler üretiyorsun maşşşallah :) bu arada hangi şehirde yerleşik duruma geçme ihtimali var belli mi ne zaman olur? :) hani bileyim ne zaman bunlardan olacak benimde :))ha bu arada annneeee kooşşşş bak çok güzel demi :)

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum