Pazar, Aralık 4, 2016
Ben Bunlara Bayıldım Bayıldım…

Ben Bunlara Bayıldım Bayıldım…

23

Burada birbirinden yaratıcı, birbirinden şirin ve kullanmak için can atacağınız süper mutfak önlükleri örnekleri var. Ben bayıldım, bayıldım. Hemen yapmak istiyorum.Sizler için seçtiklerime bakmak isterseniz içeri buyrun.

23 YORUMLAR

  1. hepsi harika, mutfak önlüğü kullanmayı sevmeme rağmen mutfaktan pek çıkmadığımdan kullanmak zorundayım ama böyle önlüklerim olsa hiç çıkarmam herhalde,

  2. Bu da sonuncusu İsmail abi, aslında bu önlükler derya deniz ama buraya eklenebilecek (kendi sansürümü uyguladım) olanlar bu kadar :)) Gidip yemek yapayım akşama misafirim var. Herkese kolay gelsin. Bir ara yine kaçar gelirim.

  3. Maalesef hazır şablonları yok minecim, bu arada hoş geldin.İsmail abi akşam için çok şey yaptım misafirler hala gitmedi ama bu saatten sonra açtım işte pc yi :))Herkese teşekkürler arkadaşlar.

  4. Bosver kov artik gec oldu de. Yeter artik yemeginizi de yediniz gidin de. Ha bi de deki” Size Ismail abim de cok kiziyor de:)

  5. İsmail abi PSP oynuyorlar, 3-4 erkek bir arada olunca zor iş, tabi az önceye kadar iğrenç sesimizle saatlerce gitar eşliğinde şarkılar söyledik ve anladık ki şarkı söylemek zor zanaat.Birazdan kalkarlar sanırım, yarın iş var ama bize yarın havuz var :))