Cumartesi, Aralık 3, 2016
Ben de kınnap ipinden avize yaptım

Ben de kınnap ipinden avize yaptım

32

daha önce burda görüp “ben de yapmalıyım” dediğim bir şeyi sonunda gerçekleştirdim :) yamuk asmışım heyecandan hatta! devamını da yapmayı düşünüyorum buna arkadaş olarak. bitirdiğimde hepsini toplu koyarım :)

kınnap ipi, tutkal ve balon kullanarak avize yapmak hiç de zor değil. siz de deneyin!

32 YORUMLAR

  1. BENDE ÇOK DENEMEYİ İSTEYİPTE BİR TÜRLÜ YAPMAYA FIRSAT VE MALZEME BULAMADIĞIMDAN DOLAYI ÇOOOK KISKANARAK SİZİ TEBRİK EDİYORUM ELLERİNİZE SAĞLIK.GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN.

  2. Ben balonu patlatmıştım gecenin bir yarısı hem de!Evdekiler uyanacak diye de balon patlamasından arta kalan aklım da çıkmıştı korkudan.Hazır becerebilmişken devam diyor kutluyorum :)

  3. elinize sağlık nefertiti yıllık izine çıkınca bende yapacağım kullandığınız ip nedir yapıştırıcınız hakkında bilgi hatta mümkünse marka istesem:) birde deneyimlerinizden edindiğiniz püfler çok soru sordum ama gerçekten yapmak istiyorum

  4. öncelikle çok teşekkür ederim arkadaşlar, beğendiğinize çok sevindim. sorularınızı elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım:)@içinizden biri: iki kişi olunca iş daha kolaylaşıyor çünkü biri ipi tutkallarken diğeri sarıyor böylece daha rahat oluyor.@crazylittlething: ben en başta sararken ve sonunda ipi biraz uzun tuttum. avizede küçük çıkıntılar vardı oralara bağladım. başka bişey gelmedi benim aklımada:/@acemihobici, @mudil : ipin çeşidi değişiyor aslnda yünla yapanda var fakat ben kırnapla yaptım. sanırım uçurtma ipi de deniyor. eğer renkli istiyorsanız da tutkalın içine o boyadan ayarlayarak içine dökün. daha sonra ipi tutkallayarak( ki en başta fırçayla denedm baktım olmuyor, tutkalı tava yoğurdu kabının içine dökmüştüm oraya batırarak devam ettim:) şişirdiğiniz bir balona sarın. aradan 2 saat falan geçmişti sanırım hemen kurudu:) küçük bir fırçanın- kalem falanda olabilir- iplerin boşluk yerlerinden balonu ittirdim çıtır çıtır ses çıkıyor, böylece ip ayrılıyor ve daha da kolaylaşıyor. sonrada balonu çıkarıp bitiriyorsunuz:) ikinci yaptığımda buna gerek de olmadı balon kendiliğinden sönmüş:)piyasada satılan bildiğimiz beyaz tutkal kullandım şuan evde olmadığımdan tam bişey soyleyemiyeceğim adına hiç dikkat etmedim de:) ama isterseniz daha sonra eve döndüğümde yazarım.eğer açıklayıcı ve faydalı olabildiysem ne mutlu bana:)

  5. elinize sağlık.. ilk fırsatta denenecek projeler arasında.. :))sanırım hepimiz birer tane yapacağız bundan .. :))selamlar..

  6. aslında hangisi sizin için kolay olursa. bana öyle yapmak daha kolay geldi tutkalla boyayı karıştırıp bi kaba döküp ipi de oraya batırıp batırıp sarmak:) çok teşekkür ederim hepinize. ufak da olsa yardımım dokunduğu için çok mutlu oldum sizinkileri de bekliyorum:)

  7. oncelıkle ellerıne saglık arkadasım..:D iyi gunlerde kullan..gelır gelmez bu abajurdan yapmayı kafaya koydum ve sonunda tecrubelerınızı goz onunde tutarak galıba basardım:Dsabahı beklıyorum kurusun bı asayım fotosunuda eklerım ıns..benım kırnap ıpım sıyahtı zaten boyama ıhtıyacım yoktu ama tutkal verdıgınız tarıften daha azdı umarım sorun olmaz..

  8. gısgandım bak şimdibende kızımın odasına yapmak istiyorum ellerinize sağlık çok güzel görünüyor ev balon dolu ama kırnap ipini nerden bulurum bilmem

  9. çok teşekkür ederim:) ben kabın hepsini doldurmadım zaten denemelik yaptığımdan. dik tutup köşesine döktüm oda fazla birşey yapmıyor, sorun olacağını sanmıyorum:) kırnap ipi kırtasiyelerde bulunabilir sanırım benimkini babam tahtakaleden almış:)sevgili mudil tutukalın markasını sormuştunuz: buyrun:)

  10. bend ebundan yapmak istiyorum ama ip bulamadım ne ipmiş ya ama yarın gezmedigim yer klmıcak eline saglık süpper olmuş ,bende bişi sormak istiyorum peki içine kattıgın boya ben ahşap boyadıgım su bazlı boyalardan katmayı düşünüyorum sneinkidemi onlardandı

  11. Ne güzel olmuş. Dünyanın parasını verip avize almaktansa ucuza ve zevkinize göre yapmışsınız. Elinize sağlık, iyi günlerinizde kullanın.

  12. bir ara balonu aldım yapacam diye,bir türlü elim değip yapamadım:))inşallah bir ara yapacam ..o zamana kadar balonlarla oynasammı:))emeğinize sağlık çok güzel olmuş…

  13. malzemeleri topladım,son kez nasıl yapıcam diye bakmaya geldim,sonucu paylaşırım,teşekkürler verdiğin cesaret için:)