BENİM BATTANIYEM

-
battaniye
battaniye

4 sene önce yaptım bu battaniyeyi…Aslında ona baktıkça kaybettiğim kızımı görüyorum hamileydim evde sıkılırken artık yünleri değerlendirmek için aklıma gelmiş ve kızım için yapmıştım. Önce bilgisayarımda excelde kutucuklarla renklerini ve düzenlemesini yaptım sonra parçaları ördüm tek tek galiba 15 -20 günde bitti bebek battaniyesi büyüklüğünde… Parçaların hepsi bittikten sonra ancak resimde görüldüğü üzere zincir çekerek borda bir iple birleştirebildim..Arka yönü biraz ip artıklarıyla kötü görününce geçen yıl kuzenim penye bir astarla kapladı ama pek beğenmedim keşke daha düzgün örüp 2 yönlü kullanabilseydim..

battaniye
battaniye
battaniye
battaniye

İlk örgü denemem di bazı deformasyonlar oldu örgüde ancak o kadar sevdiğim bir battaniye ki sizlerle paylaşmak istedim..Ayrıntılı resimlerim…

6 yorum gelmiş

  1. nurkaya

    eline sağlık. bebeğin için üzüldüm. Allah hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah.. Acını anlıyorum, ben de 2007 de 16 haftalıkken kaybetmiştim. güzel günlerde kullanırsın insallah..

  2. ozimer

    Teşekkürler…Üzücü bir yazı olmuş şimdi okuyunca farkettim ama arkasından güzel bir haberle süsleyeyiim o zaman. Kzımı kaybettikten 1 sene sonra 2. oğluşum geldi dünyaya…Şu anda bu battaniye onu sarıp sarmalıyor … Temenniler için teşekkürler..SEVGİLER

  3. gulenbayan

    Sevgili ozimer; çok güzel bir haber bu. Allah analı babalı büyütsün oğluşu, acısını göstermesin.Sevgiler her üçünüze de..

  4. Yamali bohca

    Ne yazacağımı bilemedim. Kızına çok üzüldüm. Öte yandan 2. oğluna çok sevindim. Allah ona uzun, sağlıklı ve mutlu bir yaşam versin. Ellerine sağlık.

  5. Figen abla

    Allah kalanlara versin gidenden aldığı ömrü…battaniye çok hoş..hele hele renkleri…hepsi uçuk,pastel renkler…enfes bir renk yelpazesi olmuş…

Bir Cevap Yazın