Bir yastıkta kocayalım (kanaviçe)

-

kanaviçe

Vakti zamanında rahmetli annemle benim çeyizime işlediğimiz kanaviçe örnekleri. Üç tanesi aslında, eskiden kullanılan tek büyük yastık olarak işlendi, ben de amacına uygun olarak eşimin ve benim yastığımı geçiriyorum, tek yastık oluyorlar. Nostaljik oldu değil mi?

kanaviçe

kanaviçe

kanaviçe

3 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    kanaviçe çok zordur, çok güzel işler çıkarmışsınız. bu harika, zahmetli işleri sevmemek mümkün mü?. mekanı cennet olsun güzel annenizin. ne kadar güzel şeyler yapmış sizin için..desenleri ,renkleri çok güzel sizin de ellerinize sağlık :)

  2. Sevgili Rapunzel-esk; bu güzel işlemelerin desenlerini, renklerin, osunu busunu bir tarafa bırakıp asıl kıymetleri ile başlamak gerek yoruma!

    Şu anda elinizde dünyanın parası, pulu, mücevheri ya da nesi olursa olsun; hiç bir maddi değerin satın alamayacağı değerde işler bunlar. Anneciğinizin parmakları değmiş; içine sevgisini katmış. O nedenle bile kıymet biçilemez! Kaldı ki hem kullanım biçimleri hemde onlara yüklediğiniz anlam da çok değerli.

    Ben anneciğinize Allah’tan rahmet diliyorum; mekanı cennet olsun! Bu güzel işleri ortaya çıkaran eller dert görmesin :) Ben çok çok beğendim; ellerinize sağlık. Dilerim, bu güzellikler torunlara hatta onların da torunlarına kadar kalacak uzunlukta ömrü olur :)

    Kocaman sevgilerimi de bıraktım buraya :)

  3. rapunzel-esk-

    zulaltan ilgin için çok teşekkür ederim sevgiler…

    Nurdan abla çok çok çok ama çok duygulandırdın beni yorumun.Hani bu kadar güzel anlatılırdı duygular bu kadar güzel yorumlanırdı..Benim dile dökemediğim kelimeler ancak bunlar olabilirdi..Çok teşşekkürler.Mekanı cennet olsun diyen herkesten Allah razı olsun Kocaman sevgiler…

Bir Cevap Yazın

rapunzel-esk-

Hayatımda yeni açılan bir kapıda şuan mutlu ve huzurluyum umarım hep böyle olur..ANNE olacağım Allah izin verirse :)

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum