48 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık resmen tablo gibi.bir şey sormak istiyorum. evleri ,yolları nasıl yapıyorsunuzgölgelendirmeler çok güzel olmuş. onları işlemek bir haylizor olmalı.

  2. gonuldenele

    neduk diyor ki;Şahane birşey bu gönüldenele.Tebrik ederim.Ne emek,ne emek.Anlamaya çalışıyorum.Kumaşa basılı bir resim vardı.Onun çiçekli va ağaçlı yerlerine kurdele işi yaptınız ve resmin detaylarını belirginleştirdiniz,öyle mi acaba?

    sevgili NEDUK;aynen tahmininiz gibi.beyaz alpaka kumaş üzerine seçtiğim bu resmi sıcak baskı yaptırdım.bunu kapsamlı bir fotokopicide yaptırabilirsiniz.daha sonra kurdele nakışı tekniği işlemelerini yaptım.çiçek olmayan kısımlarda basit nakış teknikleri ile işledim.iğne ardı gibi.resmin orjinalinde gökyüzü beyaz kalmıştı.çiçeklerin işlemesinden sonra bu kısım çok gözü tırmalayınca gökyüzünü de kumaş boyalarıyla renklendirdim.sevgili SEMYIL ;resim baskı olduğu için bu düşündüğünüz kadar zor olmadı.benim için en zoru tohum işi tekniğiyle ve ipek iplikle duvar ve çatı üzerinden sarkan sarmaşıkları işlemek oldu bu çalışmada..:))sevgili KONDOR;Bu çalışma 1,5 ayın sonunda bitti.ama sürekli uğraşılsa süre daha kısalır.ben araya farklı işlerde sokmuştum.beğenileriniz için çok teşekkürler arkadaşlar hepinize…

  3. incili kiz

    çok güzel ellerine sağlık resmin orjinali var mı acaba?biz de indirsek,yapacağımdan değil ha :))saklayalım eksik kalmasın bir de bu kurdeleler kaç cm lik oluyor

  4. gonuldenele

    teşekkürler sevgili MERKAS :))

    incili kiz diyor ki;çok güzel ellerine sağlık resmin orjinali var mı acaba?biz de indirsek,yapacağımdan değil ha :))saklayalım eksik kalmasın bir de bu kurdeleler kaç cm lik oluyor

    Arkadaşım işlemede kullandığım resim kartpostallarda kullanılanlardan.kurdelelerse ipek kurdelelerin en incesi,4 mm olanlardan.çiçekler çok küçük çalışıldığından kalın kurdele kaba duruyor.

  5. saatoniki

    şayirlerde mısra sıkıntısı olduğundan bu eser için ; “dokunmak istiyorum” demek istiyorum. cümle yoksunluğu bu şekilde giderse sanırım not verme taktiği ile olayı kotaracam. selamlar efenim.

  6. 1gece

    ben daha önce blogunuzda görmüştüm ve hatta sizin bloga link verdiğim çalışma da buydu sanırım o zaman burdaki kişiler görmemişler herhalde. harika bir çalışma olduğu apaşikâr.

  7. yldoz

    Ellerine sağlık gönüldenele,Hafta sonu elişi pazarına uğramak için bakırköye gittimBEYAZ ADAM’a girdim dolaşmak içinAklınızda olsun bayanlar Alt katında kataloglar var birsürümanzaralar desenler seçiyorsunuz kumaşa baskı yapıyorlarİsterseniz sonra işliyorsunuz yada kurdele nakışı yapıyorsunuz

  8. nazesen

    Çok beyendim ve maznzarayada bayıldım.Bende rölyeften yapmayı düşündüm.ama müthiş bir emek verilmiş elinize sağlık arkadaşım.

  9. gonuldenele

    sevgili yıldoz;malesef İstanbul da olmadığımdan adres verdiğin yere gidemeyeceğim.eminim bir çok güzellikler vardır.ben İzmir e gittiğimde fırsat buldukça geziyorum.neyseki buradaki imkanlarda fena değil.sevgiler…

  10. gonuldenele

    nazesen diyor ki;Çok beyendim ve maznzarayada bayıldım.Bende rölyeften yapmayı düşündüm.ama müthiş bir emek verilmiş elinize sağlık arkadaşım.

    sevgili arkadaşım,manzara cidden çok hoş.rölyef çalışmalarda çok güzel oluyor ama bu konuda bilgim yok.sdadece beğeniyle izliyorum yapılanları.kurdele nakışını öğrenirken,tekniği daha detaylı kullanabilirim düşüncesi ile panoyu tercih etmiştim.işlerken çok keyif aldım.hiç sıkıcı olmadı:))

  11. sesiber

    uwwww harika bir eser bu, çok emek var. İSMEK sergisinde görmüştüm böyle panolar. Gerçekten muhteşem, ellerinize sağlık.(zıp zıp zıplayarak alkışlayan smiley)

  12. gonuldenele

    .(zıp zıp zıplayarak alkışlayan smiley)

    teşekkürler Sesiber.. bende KOMEK kursuna gittiğimde işlemiştim bu panoyu.bir tane daha var.o biraz daha küçük.emeği çok ama sonra seyretmesi acayip keyif verici:))

  13. yenihayat54

    ay ayy harika olmuş yaaaaaaaa..ben buna şapka çıkarırım kızlar..emeğide çok,işide çok..ellerin dert görmesin arkadaşım..iyi günlerde kullan…

  14. hobisarayi

    kurdele işlemeyi öğreniyorum.ama sanırım böyle birşeyi asla yapamam.nekadar güzel..harika ötesi olmuş.elleriniz dert görmesin derim.

  15. kriizantem

    ya hemen çıkacaktım bu panoyu görünce buraya çakıldım, harika, müthiş, enfes. nasıl birşeydir bu böyle hayran kaldım. canım eline koluna emeğine sağlık….

  16. gonuldenele

    acemihobici diyor ki;siz bir sanatçısınız bilmiyorum haberiniz var mı bundan. harika ötesi birşey, helal olsun

    teşekkür ederim acemihobici…Benimkiler tamamen amatörce işlenmiş panolar.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum