bu da el yapımı:)

-

Seramik kursu öğrencisiyim…Buradaki marifetli hanımlar, seramik çiçeklerin yanı sıra, bu çiçekleri içine koydukları vazoları da kendileri yapıyorlar….Bu şirin şeyleri kim yapmış bilmiyorum…Ama el yapımı…Ne kadar yaratıcı bir çalışma bakar mısınız?

Evet…Yapılmak üzere bu da aklımda :)))))

11 yorum gelmiş

  1. figenkarais

    hemen aklıma gelen pratik birşey paylaşayım dedim. plastik saksı alltlıkları var. 1 numara olan mesela 0.75 kuruş.. hem saksı hem altlığın toplam fiyatı bu. altlığın görünümü de gayet şık. işte bu altlığın üzerine.. p i p e t l e r l e.. gayet güzel örülebilir. çalışması da gerekli yerlerde sıcak silikonka yapıştıraqrak gayet kolay yapılabilir. saksısı da başka bir amaçla kullanılır.

  2. figenkarais

    bu pipet kullanma fikri hiç de fena değil:)) düşününce birşey daha geldi aklıma. yoğurt kaselerini pipetlerle ister dikine ister enine, isterse hasır gibi örüp istediğimiz gibi boyayıp.. kaplama yapılacağı için.. kasesinin yazılarını kapatmak ta kolay olacak.. peçete.. dekupaj.. her ne arzu edersek yapabiliriz:))

  3. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    hazir gibi muntazam gorunuyo bu figen abla :) birde herkesin yeni yili kutlu olsuuun :)

  4. Figen abla

    bulbilleciğim hazır değil..kursta herşeyi kendimiz yapmak zorundayız..vazolar da dahil…çok sağolun yaa :))hepişnize çok güzel seneler :)))

Bir Cevap Yazın

Figen abla

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum