bu halıya bayıldımm..

-

geçenlerde Paola Lenti’nin tasarladığı çok hoş bir halı görmüştük. bu halı da yine aynı tasarımcıya ait ama çok daha güzel bence.kalın iplerden örülerek yaz aylarında serilebilir..

25 yorum gelmiş

  1. sergun

    ören olursa şayet, örgü bilmeyen birine anlatır gibi anlatabilir mi lütfen nasıl yapıldığını:)

  2. sergun

    süper valla :)ellerinize sağlık, kaydettim yazdıklarını deneyeceğim muhakkak.anlatım için teşekkürler..

  3. orgueli
    kalan ipler ve uyduruk motifler
    kalan ipler ve uyduruk motifler

    Buda benim kalan iplerle ördüğüm ve 10 marifette görene kadar ne yapmam gerektiğini bilemediğim parçam şimdi kızımın odasında örtünü niyetine….

  4. embir

    canım ya sen bunu azıcık uzat, şal niyetine kullan, valla şahane olmuş bayıldım.Duygucum sende ne hamaratsın öyle iki dakika da modeli çıkartıp bir yazıyı eklemişsin. Harikasın

  5. orgueli

    Valla embir bi hevesle ördüm sonra ne yapsam ne etsem bulamadım öyle duruyordu kısada oldu gerçi örülmüş motifleride var hala, bakalım neye niyet neye kısmet olacak.

  6. sergun

    süper olmuş yaa elinize kolunuza sağlık :)bu halının 2 boy küçüğü gibi bence büyüttüğünüzde battaniye bile olur.çok hoşuma gitti :)

  7. sesiber

    örgüeli çok şeker olmuş. Tersinden buharla dikkatlice ütülesen daha muntazam durur. Kare şeklinde düz renk bir kumaşa ortalayarak yerleştirip battaniye de yapabilirsin.

  8. orgueli

    bende teşekkür ederim sergun iyi ki yayınladın benim işime çok yaradı:)teşekkür ederim papatyam, evet ütü istiyor tamamlamadım ya daha motif falan eklersem diye ütülemekte istemedim açıkçası, kenarlarına kumaş fikrini çok beğendim çok sağol.

Bir Cevap Yazın

Tığ işi zigzag battaniye yapımı

| | 1 Yorum

Kış temalı sevgi dolu battaniyem

| | 12 Yorum

Hanım dilendi bey beğendi motifli battaniye örgüsü

| | 0 Yorum