BU NE DERSİNİZ?

-

Bu ne dersiniz?Evet camasir makinasindan lamba yapmislar. yaraticilikta sinir yok burdan bakabilirsiniz

8 yorum gelmiş

  1. Zeybek

    şöyle güzel şeyler konulsa 10 marifet’e. Vallahi kadınların günü gibi oldu bu site yha,ben bu konudan hiç memnun değilim,Mesela bu örnekteki gibi,mesela su bidonlarından yaratıcı şeyler gibi ,ne o öle yok küpe yapımı yok bez yapımı,erkekleri hitap eden hiç bir çalışma yok ki..10 marifet yazarları lütfen orjinal şeyler koyun buraya.Bu sitede coğu koyulan şey,herkesin el işi kursunda öğreneceği şeyler.. Lütfen ama.!!

  2. dombilii

    amanın. bu da nesi.çok sakıncalı bir durum. rezistansı yok. calgon kullanmışmı kullanmamış mı acaba ? sanırsam kullanmış. çünkü parlAK DURUYO.

  3. saatoniki

    sayın @zeybek bahsettiğiniz konuda öncülük ederseniz kimbilir arkanızdan birkaç kişi daha destek verir ve böylece yelpaze genişler ..selamlar.@dombili :)

  4. nokturn

    zeybek neden öyle dedin kii mutluyuz biz ama:( hem bak dombili gibi aramızda çok marifetli hemcinsin de var ve o da mutlu..(di mi dombilim:) yine yapmışsın serseriliğinii:=)

  5. Zeybek

    :D Vallahi ben becerebilsem öncülük etcem, ya tamam siz mutlusunuz, ya erkekler :D erkeklere de hitap etseniz hem ben hemde siz mutlu olacaksınız değil mi:)) taraflı olsun diyorum ben eşitlik istiyorum sadece..

  6. dombilii

    meltemabla haklısıııın. ben mesutum.zeybek, nasıl bir öncülük istiyosun. erkeklere hitabedecek bişeyler diyosun. mesela bana bikaç örnek ver. elimden gelen bişeyler varsa yapayım.

  7. sefa97

    zeybek;bence sen marifeti biraz daha karıştır. senin istediğin şekilde orjinal çalışmalar vardı. benim işim çok yoğun yoksa bakıp bir iki tane bulurdum senin için…bu arada hoş gelmişsin.dombilii, su bodunu çalışmasında ki yorumun çok süperdi:)

Bir Cevap Yazın