Pazartesi, Aralık 5, 2016
Bu Örgüler Bana Lazım

Bu Örgüler Bana Lazım

6

örgü kazak
İki çok şahane örgü işi buldum, ikisi de tam benlik. Bir tanesi, soğuk havalar geldiğinde film seyrederken üzerime örtmek istediğim battaniye, diğeri yazın da kışın da giymek istediğim, rengiyle beni benden alan şu hoş kazak. Bayıldım bayıldım ikisine de. Feryadımı annemlere, halamlara doğru edeyim de bir duyan olur belki :)

örgü battaniye

6 YORUMLAR

  1. sayın kahvesevmem, bence bu kadar örgü hayranı olarak kendiniz öğrenmeye çalışın çünkü bende böyle hayran olduğum modelleri anneme tarif etmeye çalışmaktan yorulup kendim öğrendim.kendiniz yapınca giymek daha zevkli.sizde bu heves varken herkesi geçersiniz tecrübeyle sabit. şimdi annem benden model öğrenmeye çalışıyor.tığ ve şiş kullanmayı biliyorsanız yapamayacağınız yok.

  2. doğru diyorsunuz zulaltan, anca bir atkı örecek kadar biliyorum şiş kullanmayı ama halledebilirim galiba dahasını da. sizi tebrik ederim ama, motivasyon sağladınız, samimi söylüyorum.

  3. Kazağın rengine bayıldım ve omuzdan düşen kazaklar çok şık oluyorlar (sen açmak istemiyorsunda o kendiliğinden düşüyormuş gibi :) ) Fakat senaate katılmamak elde değil , kolye harikaymış…