Bu su şişesi ile ne mi yapıldı?

-

Merak ediyorsanız buyrun içeriye…

İşte bu sarkıt yapıldııı:)

Şişenin altını üstünü makasla kesip çıkardım, üzerine satenden diktiğim kılıfı geçirdim.

Üzerine bir tane daha şişe ekledim, iki şişe arasında kalmış oldu kumaş. Biraz da cam görüntüsü verdi böyle olunca. (İkinci şişeyi yandan dikine kestim, yoksa geçmiyor üste)

Altına da ipe boncuklar dizip, şişeye diktim. Tesisat kısmı zaten vardı camı kırılan bir lambadan kalmıştı. Yeni lambamız hazır. Fakaaaaaat bu bölüme dikkat edin lütfen, yapmak isteyen arkadaşlar olursa, bu pet şişe içinde yanacak lambanın ısısına ne kadar dayanır bilmiyorum, henüz denemedik çünkü. Araştırma yapıyorum, bilenler lütfen söylesin asetat kağıdı kaplasam dayanırmı acaba, bir de bu asetat kağıdını ben A4 büyüklüğünde aldım ve çok da ince birşey çeşitleri mi var standart mı yardımlarınızı bekliyorum :))Burada da geri gönüşüm bir mumluk yapımı var:)

8 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    ALLAHIMMMMMMMM akla bak şişenin üzerine şişe geçirmiş bende şeffaf kumaşı nerden buldu diyorum vay beeeeeeeeeee:)))))))))))))))

  2. minihobi

    Teşekkürler arkadaşlar beğendiğiniz için fikrimi. Fakat aklıma ısıya dayanıklılık konusu çok takıldı.Emergin teşekkürler, mutlaka en.tas.ampul koyarım içine, bir süre denerim baktım problem çıkıyo bir çare buluruz herhalde.Yine de başka fikri ve asetat konusunda kesin bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim:)

  3. figenkarais

    tebrikler, elinize sağlık olsun. bu projeniz.. masa örtüleri ile uyumlu kumaşlardan saksı yaratmakta da çok işe yarayacak bir fikir.

Bir Cevap Yazın