Bulaşık Yıkamak Artık Çok Kolay

-
eldiven
eldiven

Plastik eldivenizin avuç içi kısmına parmak formunda kesip yapıştıracağınız sünger sayesinde bulaşık yıkamanız daha kolay olacak. Örneklerini burada bulabilirsiniz.

eldiven
eldiven

10 yorum gelmiş

  1. embir

    Ben bu yazıyı daha geç bir saatte yollamıştım. Neden yayınlanmadı diye beklerken bir baktım başka sayfadan çıktı.Sitenin saatinde acaba bir sorun mu var?

  2. saatoniki

    sevgili embir site saatinde bir sorun yok..sıra ile yayına aldığımızdan dolayı otomatik zaman ayarlaması yapıyoruz bazen..eskiden gelen yazı nispeten az olduğu için gönderdiğiniz saatte alıyorduk yayına..umarım yardımcı olabilmişimdir.:) bir de aklıma gelmişken, yazı yollama düzeni hakkında sizin nezdinizde tüm arkadaşlara şöyle bir şey demek isterim: yazı yollarken, “önce konunun fotoğrafı , sonra eseri anlatan açıklamalar , sonra da varsa diğer fotoğraflar” şeklinde bir yol izlersek işler daha da kolaylaşmış olur..anlayışınız için şimdiden teşekkürler.hamiş: imaj yüklerken mümkün olduğunca “imajorta” seçeneğini kullanmak daha iyi sonuçlar veriyor..:)

  3. embir

    Teşekkürler saatonikiciğim. Benim demek istediğim en son eklediğim yazı bulaşık eldivenleriyle ilgili olandı. Sitede en son eklenen yazım çantalarla ilgili olan gözüküyor. Benim eldivenler daha arkada kalmış, merakım ondandı :))Resim ekleme ile ilgili olarak da fotoğrafları dediğin sıra ile eklesemde hepsi alt alta geliyor. Tekrar seçip alta aktarmazsam öylecekalıyorlar. Bunun bir kolay yolu varsa paylaşır mısınız? Çok bi merciiii :))

  4. saatoniki

    şimdi diyelim ki göndereceğiniz yazıda 5 fotoğraf var.yazı yollarken, ilk önce en afilli fotoyu seçin ve yükleyin..ardından şöyle güzeeeel bir tanıtım yazısı yazın..ardından da kalan fotoğrafları ardarda yollayın..böyle yaparsanız gerisini ben hallederim ..pek selamlar :))

  5. Sibella

    Benim gönderme şeklim nasıl oluyor s12? Ben çünkü senin dediğinin tam tersini uyguluyorum. Tam burda yayınlandığı gibi yaptığımı zannediyorum. Eğer değilse bileyim de ona göre düzelteyim.

  6. saatoniki

    diğer mesele şöyle olmuş: gelen diğer yazılarınıza uygun bir saat tayin edilmiş ama bu yazınıza öyle bir uygulama yapmayı atlamışız :) o bakımdan bu yazı bize ulaştığı saat itibariyle yayına girmiş..pek sorry :)

  7. saatoniki

    Benim gönderme şeklim nasıl oluyor s12? Ben çünkü senin dediğinin tam tersini uyguluyorum. Tam burda yayınlandığı gibi yaptığımı zannediyorum.

    valla işte ters geliyor:) ama onu yukarıda anlatmaya çalıştığım standarta uygun hale getirip , o şekilde yayına almaya çalışıyorum..görsellik açısından “vurucu foto-yazı-diğer fotolar” dizilişi daha bir düzenli oluyor gibi geliyor bana :)..tabi editörüm shane dedir son söz hakkı :)

  8. Sibella

    Hadi yaa, ters mi oluyor gerçekten. Ben ilk önce en sona gelicek fotoğraftan başlayıp başa doğru gidiyorum.Çünkü sonra yüklediğin üste geliyor. E yani önizlemeye baktığın zamanki görüntü gönderilen olmuyor mu ki. Ay şimdi kafam karıştı valla..:)

  9. embir

    Saatoniki teşekkürler, ben sorunumu anladım :)) Bazı yazılarımda görünmesini istediğim ilk foto en son çıkıyordu. Tamamdır herşey daha güzel olacak :))

  10. shane

    saatoniki embir’in sorusu üzerine olayı çok doğru anlatmış. dikkatinizi çekmiştir, yayına yazı alırken bir fotoğraf, bir paragraf yazı şeklinde almaya çalışıyoruz temiz ve adil bir dağılım olsun diye. o nedenle eğer yazılarınızda 3 görseli üste verip alta metni eklerseniz biz bir görseli üstte bırakıp metni araya alıp diğer görselleri aşağı çekiyoruz. o nedenle söylediği sıralama işimizi çok kolaylaştırır: en güzel görsel üste, alta metin, altına istediğiniz kadar görsel. (sibella’nın söylediğine şöyle yanıt vereyim; önizleme yaptığınızda gördüğünüz şekil doğrudur. saatoniki’nin dediği gibi bazen biz elle değiştiriyoruz formata uysun diye, ondan fark oluşmuş olabilir.)yazıları normal şartlarda bize geldiği sırada yayına alıyoruz. bazen başka faktörler araya girer ise nadir de olsa sıra bozulabiliyor. ama endişe edecek bir şey yok çünkü yazınız bizim yayına aldığımız saatte en üstte gözükecek şekilde yayına giriyor. biz de arka arkaya bir sürü yazıyı birden yayına almıyoruz ki herkesin yazısı bir süre üstlerde gözüksün.

Bir Cevap Yazın

embir

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum

Minyatür sepet yapımı

| | 5 Yorum