Çakma ağaç

-

elişi çalışmaları

8 yorum gelmiş

  1. m.e.l.o.d.i

    Bence bu kadar haksızlık etme kendine.Bir kaç defa daha yaparsan elin alışık ve daha güzel yaparsın . Bence bu yaptığında çok güzel olmuş.

  2. senayatilgan

    Canım esinsel :) Yorumun çok güldürdü beni :) Hakikaten haksızlık etme kendine ağacın gatey sevimli olmuş, benim şeker ağacımdaki buncuklardan yapmışsın hatta turuncularından :) Harika boncuklar onlar (arada yemedin değil mi yaparken ben yalamayı denemiştim :) )
    Kabul edersen bir iki önerim olacak :) Tel seçimin doğru dış yuvarlağa kullandığın teli ben 3 kat yapıp doluyorum ki daha sağlam duruyor ve ağacı işlerken bozulmamış oluyor daire :)
    Fakat ağacın gövdesi ve dallarında kullanacağın tel makara tel yani çok ince olanlarından olmalı ki istediğin kök ve dal şeklini alabilsinler. Sen kökleri için de aynı teli kullanmışsın galiba ve dairede bozulmalar yapmış şekil almayınca :) Tellerle aranı düzeltirsen başka bir sorunun kalmayacak bence :) Sakın bırakma yaptıkça eğleneceksin çünkü :) Bloğumda sarı olan yeni bir tane daha bar. Buraya da ekliyorum şimdi :)

  3. esinsel

    m.e.l.o.d.i ve şenay ne kadar güzelsiniz ? olumlu yorumlarınız için çok teşekkür ederim :) sabırsızlık etmeyip malzemeleri doğru toparlayabilseydim belki daha iyi olabilirdi.Bilgiler için çok teşekkür ederim şenay,seninkileri seyretmek apayrıı bir zevk:) bloguna gidiyorum.

  4. fblinil

    bence harika olmus esinsel ellerine emeklerine saglık ama senayatılgan’ın boncukları yalamasınada dayanamayıp kahkaha attım harikasınız kızlar yaaa bayılıyorum yorumlarınıza

  5. esinsel

    tamam rapunzel-esk- ben aradan çıkıyorum :) ama şenayınkilere bakmaya doyamıyorum açıkçası.çok teşekkür ederim fblinil,yaa ya evet bende çok güldüm gerçekten de şeker gibi boncuklar yalamakta haklı şenay :)

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum