Pazar, Aralık 4, 2016
ÇAM AĞAÇLARI VE EVLER KIRKYAMA OLDU

52 YORUMLAR

  1. Siz çocuk odalarına diyorsunuz ama, bu yaşta ben bayılıyorum böyle cicilere, yapacak sabır olsa kendi yatağıma yaparım, ellerinize sağlık.

  2. sevgili banucaya katılıyorum:))) valla ya bana tuhaf şeyler oluyor ya da buradaki herkes benim gibi düşünüyor. Bu örtü her yaşta her yerde kullanılır… ellerine sağlık

  3. 40 yamaya bayılıyorum ama hem de ne bayılma. gel gör ki, değil 40 yama, 4 yama bile yapamıyorum. yama konusunda özürlü olduğumdan, sizin gibi arkadaşlara da ağzımdan sular aka aka bakıyorum tabi. süper olmuş, ellerinize sağlık.

  4. Çok teşekkürler banuca. Güzel şeyler yazmışsınız. Aslında yapımı çok zor olmayan modellerimizden birisi. Sizin yapabileceğinize eminim. Yapmak isterseniz elimden geldiğince yardımcı olurum.

  5. Beğenmemek mümkün mü,süper ötesi bir örtü olmuş,ne kadar zamanda bitti acaba çok merak ettim,elleriniz dert görmesin,öğrenciniz olmayı da çok isterdim doğrusu:)

  6. Yamalı bohça, yapmasına yaparım da, dedim ya bende sabır yok, hemen bitsin istiyorum, sabrederek yaptığım tek patch work var o da ufak bir pano zaten :) Belki birgün…..

  7. Çok teşekkürler fiamma. Elbette kullanırsınız, yaşımız ne olursa olsun önemli olan içimizdeki çocuğu yitirmemek değilmidir. Hem yaşınızda ne varki daha gençsiniz (bana öyle geliyor) maşallah.

  8. acemihobici kırkyamayı sevmenize çok sevindim. Eee nede olsa eski el sanatlarımızdan biri. Neden yapamıyacağınızı düşünüyorsunuzki? Yapımı göründüğü kadar zor değildir. Çok basit bir modelle işe başlayıp yapabilirsiniz…Yorum ve beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.

  9. Aheng yorum için çık teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Galiba 2-3 hafta gibi bir sürede bitmişti. Elbette öğretmeniniz olurum, hemde seve seve. Hangi öğretmen sizin gibi içten ve tatlı dilli bir öğrencisi olsun istemezki:))

  10. yok yok, vallahi yapamıyorum, bazı konularda özürlüyüm işte…döşemeci gibi koltuk kaplıyorum, elbise dikiyorum, kazak örüyorum, yama yapamıyorum. nasıl olur, nereden başlanır onu mu bilmiyorum acaba, ben de anlamıyorum. en basit model olarak, iki renk kumaşı aynı boylarda kesip karıştırıp dikeyim dedim, rezalet oldu mesela. dördünü bir araya getirene kadar anam ağladı, fırlatıp attım. bu herşeyden önce sabır işi herhalde ki o da bende yok sanırsam…

  11. acemi hobici dün akşam kapladığınız koltuğu gördüm. Oraya yorumumu yazdım. Aslında kırkyama yapmak koltuk kaplamaktan çok daha kolay. Siz zor işlerden başlamışsınız. Size kolaylıklar diliyorum.

  12. Bu yazıma yıldız gönderen mervoz, banuca, aytacrafts, dolunay82, tuffe, Noblesse, acemihobici, gulseyhan, evbahcehobi, kırkpare, camguzeli, chakmamadonna ve Ak Pinar hepinize ayrı ayrı teşekkürler:))