ÇAM AĞAÇLARI VE EVLER KIRKYAMA OLDU

-

Çam ağaçları ve evlerden kırkyama tekniği ile çocuk odalarına yatak örtüsü yaptık. Umarım bunuda beğenirsiniz.

52 yorum gelmiş

  1. banuca

    Siz çocuk odalarına diyorsunuz ama, bu yaşta ben bayılıyorum böyle cicilere, yapacak sabır olsa kendi yatağıma yaparım, ellerinize sağlık.

  2. fiamma1

    sevgili banucaya katılıyorum:))) valla ya bana tuhaf şeyler oluyor ya da buradaki herkes benim gibi düşünüyor. Bu örtü her yaşta her yerde kullanılır… ellerine sağlık

  3. acemihobici

    40 yamaya bayılıyorum ama hem de ne bayılma. gel gör ki, değil 40 yama, 4 yama bile yapamıyorum. yama konusunda özürlü olduğumdan, sizin gibi arkadaşlara da ağzımdan sular aka aka bakıyorum tabi. süper olmuş, ellerinize sağlık.

  4. Yamali bohca

    Çok teşekkürler banuca. Güzel şeyler yazmışsınız. Aslında yapımı çok zor olmayan modellerimizden birisi. Sizin yapabileceğinize eminim. Yapmak isterseniz elimden geldiğince yardımcı olurum.

  5. aheng

    Beğenmemek mümkün mü,süper ötesi bir örtü olmuş,ne kadar zamanda bitti acaba çok merak ettim,elleriniz dert görmesin,öğrenciniz olmayı da çok isterdim doğrusu:)

  6. banuca

    Yamalı bohça, yapmasına yaparım da, dedim ya bende sabır yok, hemen bitsin istiyorum, sabrederek yaptığım tek patch work var o da ufak bir pano zaten :) Belki birgün…..

  7. Yamali bohca

    Çok teşekkürler fiamma. Elbette kullanırsınız, yaşımız ne olursa olsun önemli olan içimizdeki çocuğu yitirmemek değilmidir. Hem yaşınızda ne varki daha gençsiniz (bana öyle geliyor) maşallah.

  8. Yamali bohca

    acemihobici kırkyamayı sevmenize çok sevindim. Eee nede olsa eski el sanatlarımızdan biri. Neden yapamıyacağınızı düşünüyorsunuzki? Yapımı göründüğü kadar zor değildir. Çok basit bir modelle işe başlayıp yapabilirsiniz…Yorum ve beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.

  9. Yamali bohca

    Aheng yorum için çık teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Galiba 2-3 hafta gibi bir sürede bitmişti. Elbette öğretmeniniz olurum, hemde seve seve. Hangi öğretmen sizin gibi içten ve tatlı dilli bir öğrencisi olsun istemezki:))

  10. acemihobici

  11. kriizantem

    oyyy oyyy oyyy, nasıl da güzel olmuş.Heidinin dedesinin evini anımsattı bana, arkasındaki kocaman çam ağacıyla birlikte..

  12. embir

    yukarıdaki yorumları okuyamadım:( bunu yeni farkettim. Yamalı bohçacım süpersin. Emeğine sağlık canım.

  13. Yamali bohca

    acemi hobici dün akşam kapladığınız koltuğu gördüm. Oraya yorumumu yazdım. Aslında kırkyama yapmak koltuk kaplamaktan çok daha kolay. Siz zor işlerden başlamışsınız. Size kolaylıklar diliyorum.

  14. Yamali bohca

    Kriizantem çok teşekkür ederim. Ben hiç o gözle bakmamıştım. Gerçekten sen yazınca fark ettim. Heidi’nin dedesinin evi gibi.

  15. Yamali bohca

    Bu yazıma yıldız gönderen mervoz, banuca, aytacrafts, dolunay82, tuffe, Noblesse, acemihobici, gulseyhan, evbahcehobi, kırkpare, camguzeli, chakmamadonna ve Ak Pinar hepinize ayrı ayrı teşekkürler:))

Bir Cevap Yazın

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum