11 yorum gelmiş

  1. Vizviz

    Kek fanusu boyamak istiyordum, yaptığım mamalar görünmedikten sonra saklama kabından ne farkı kalacak cam fanusu heba etmeyeyim diyordum. Kek standı boyamak istiyordum ama boya ve vernikli yüzey ile yiyeceklerin temas etmesini istemiyordum. Tam anlamıyla derdime çare oldunuz diyebilirim :) Ve tabii ki çok şık olmuş :) Bu peçetenin de markasını öğrenebilir miyim sakıncası yoksa?

  2. masalsii

  3. merhabalar..bende peçete degubaj yapmayı öğreniyorum ama daha başlamadım..kullanılan tutkalı nerden alıyosunuz bide markası falan warmı ???söylerseniz sevinirim :))

  4. masalsii

    merhaba,ınternetten alışveriş yapacaksanız meyra hobi veya eminönü hobiden alıyorum.yaşadığınız yerde hakikat kitap evi varsa onlar tüm hobi malzemelerini satıyorlar veya yapı marketlerden de alabilirsiniz.ben genellikle cadance transfer tutkalını 1-2 damla suyla sulandırıp kullanıyorum.folk art marka bir tutkal var oda muhteşem birşey,deseniniz vernikli gibi oluyor.umarım işinize yarar yazdıklarım.kolay gelsin :)

  5. çok teşekkür ederim..hakikat kitap evi yok ama koçtas yapı market war..umarım söylediğin tutkalları ordan bulurum :)tekrar tesekkür ederim..:)

  6. masalsii

    sevgili hilasima,başka bir yerde de yorumunu gördüm.bebeğimi kaybettim kendimi bir şeylere vermek zorundayım diye yazmışsın.gerçekten bir hobiyle uğraşmak doğru seçim.tutkal bulamazsan,sorun değil ben bulur gönderirim sana.sevgiyle kal :)

  7. Vizviz

    Hakikat Kitapevi’ne çok sık giderim ama hiç hobi bölümüne uğramamıştım.Umarım bulabilirim.Yardımınız için teşekkürler:)

Bir Cevap Yazın

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum