Cam boyama ve dekupaj örnekleri

-

cam-kavanoz-kapagi-boyama-ornekleri
Boyama işlemine başlayalı 1 yıl oldu. Boyama hakkında hiçbir bilgim yoktu. Çocuklarımın resim dersinden kalan akrilik boyalarla bir deneme yapayım dedim. Veeeeee boyama hikayem başladı. Öncelikle, atılacak olan bir iki kavanoz kapağı ve bir iki tahta kaşığı seçtim. Bunlarla deneme yapmaya başlamaya karar verdim.

Cam boyama için gerekli malzemeler fırça, su bazlı akrilik boya ve su bazlı vernik. Eğer resim ya da peçete kullanarak dekupaj yapmak istiyorsanız bir de su bazlı dekupaj tutkalı temin etmelisiniz. Hepsi hobi malzemeleri satan yerlerde var.

Genel bilgi olarak söylemek gerekirse, dekoratif boyama yapacağınız eşyayı bir kez boyadıktan sonra mutlaka 1 gün bekletin. Ertesi gün bir defa daha boyayın. Gerekirse işlemi birkaç defa tekrarlayın. Ama mutlaka kurumasını bekleyin. İlk boyama için 1 gün, diğer boyamalar için 2-3 saat beklemek yeterli olacaktır. Kuruma konusunda sabırsız davranırsanız boyama performansınız düşecektir.

Boya istediğiniz gibi olunca, dekupaj için peçete veya dekupaj kağıdınızı tutkal ile yüzeyin üst kısmına yapıştırın. Bunun için dekupaj tutkalını dikkatli bir biçimde sürmelisiniz. Nasıl yapılacağını, biraz aşağıda linki verilen videoda görebilirsiniz. Kuruduktan sonra da boyadığınız eşyanızın tamamını bir iki kat vernikleyin.

Boyama yaptığınız eşyalarınızı elde yıkayın.

Hayatta emeğimizle ortaya çıkan ürünler satın aldıklarımızdan daha kıymetliler…

Instagram sayfamdan işlerimi takip edebilirsiniz.

En üstte, kapaklarına dekupaj uyguladığım ve ağızlarına jüt ipi sardığım kavanoz süsleme çalışmalarım var.

VİDEO: DEKUPAJ NASIL YAPILIR?

Aşağıda, pastel renklerde boyadığım büyük bardaklar var.

cam-bardak-boyama-ornekleri

Cam kapaklı kavanozları da yine pastel renklerde boyadım. Ön kısımlarına bant yapıştırır ve kuruduktan sonra kaldırırsanız bu şekilde boşluklar elde edebilirsiniz. Ben onların içine puantiye desenleri yaptım.

cam-boyama-kavanoz-ornekleri

Kavanoz kapaklarını dekupaj ile süslemeyi seviyorum. Bu kapakları da yine pastel renklerde, nostaljik desenlerde dekupaj ile canlandırdım.

cam-boyama-kavanoz-ornekleri-2

Kocaman bir çekmece dolusu kapağı dekupajlanmış kavanoz görmek ister misiniz? İşte:

cam-boyama-kavanoz-ornekleri-4

Bu kavanoz boyama çalışmamda da pastel renkler ve bir de canlı bir sarı kullandım. Kavanozları düzgün bir şekilde boyadım, ön kısımlarına zarif bir çiçekli dekupaj uyguladım. Ağızlarını minik bir fiyonk ile süsledim. Kapaklarını da kendilerine uygun renklerde boyadım. Böyle bir cam boyama takımım oldu.

Cam boyamanın nasıl iyi bir şekilde yapılacağını görmek için aşağıdaki videoya göz atabilirsiniz.

VİDEO: CAM BOYAMA NASIL YAPILIR?

cam-kavanoz-boyama-ornekleri

cam-kavanoz-boyama-ornekleri-3

cam-kavanoz-boyama-ornekleri-5

cam-kavanoz-boyama-ornekleri-7

2 yorum gelmiş

  1. shane

    bunlar gerçekten de harika işler. aramıza hoş geldiniz. başka paylaşımlarınızı da bekliyoruz.

Bir Cevap Yazın

edding’le ayna üzerine çizim

| | 0 Yorum

Baykuşlu çay tabağı

| | 1 Yorum

edding’li boyamalar ile yılbaşına neşe kat!

| | 0 Yorum

Cam boyama ve dekupajlı çay tabakları

| | 2 Yorum

Cam boyama kavanoz süsleme örnekleri

| | 0 Yorum

DIY: Cam fanustan vazoya dönüşüm

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam boyama örnekleri

| | 0 Yorum

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Dekoratif boyama cam şişe

| | 0 Yorum

Akrilik boyama, cam şişe süsleme

| | 4 Yorum

Emaye boyama cam tabak

| | 0 Yorum

Beykoz işi cam süsleme

| | 3 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum