Cumartesi, Aralık 3, 2016
Çanta Askılığı

Çanta Askılığı

33
çantalarınızı asmak için
çantalarınızı asmak için

Burada gördüğüm çantaları asmak için yapılan askılık özellikle çantacı kızımız lilacsmell için birebir diye düşünüyorum :)) Askılıktan yapmak için bir miktar kumaş ile düğme yada metal çıtçıta ihtiyacınız var. Oldukça kullanışlı olduğunu düşünüyorum

33 YORUMLAR

  1. Teşekkürler prenseskızıma, bu aralar araştırmaktan kendi yaptıklarımı bile eklemeye zaman bulamadım ayrıca netten bulduklarım daha ilginç geliyor :))

  2. ama cok ilginc cok güzel seyler yayinliyorsun. Yaptiklarinida cok merak ediyorum dogrusu arayada onlari ilave etde görelimwww.prenseskizima.blogspot.com

  3. harika bir fikir! harikasın embir derdime derman oldun :) Ben de artık dolaba sığmayan çantalar için bir çözüm arıyordum,hemen yetiştin,yarın akşam ilk işim yapacağım bundan :))

  4. Bu çok iyi fikir yaaa, dikiş bilmeye gerek yok ki, üstüne yapışkanlı folya yapıştırırız olur biterş. Yatak odasının kapısına yapmak lazım..

  5. yapışkanlı folyonun ne olduğu konusunda hiç bir fikrim yok.siteye daha çok yeni üye oldum. öğrenmeye çalışıyorum bişeyleri.yardımcı olursanız sevinirim

  6. Hani dolapların içini kaplamak için satılıyorya renkli renkli arkası yapışkanlı kağıtlar, başka adı var mı bilmiyorumki…

  7. o tutarmı ki çantayı.benim tüm çantalarımda fix olarak bir kaçtane malzeme mutlaka olur yani az çok ağırlık oluyor. yapışkanlı bir kağıdın tutması kolay olmaz diye düşünüdüm ya da ben yanlış anladım

  8. Siz böyle yazınca tekrar inceledim, ben tahta veya metalden askılığın üzerini kumaşla kaplamışlar sandım, ama öyle değilmiş:))) ama uzun bir tahtanın üzerine çivi çakılarakda aynı işlem yapılır üzerinide yapışkanlı kağıtla kaplarız:))

  9. evet bu olur. hatta bir markanın buna benzer bir ürünü vardı yanlış hatırlamıyorsam. de-monte mobilya satan bir markanın ;)

  10. “ama cok ilginc cok güzel seyler yayinliyorsun. Yaptiklarinida cok merak ediyorum dogrusu arayada onlari ilave etde görelim”embir’e yazılmış da şaşırdım.hııı nası yani dedim:)))

  11. Kapkaracamdankelebek diyor ki;”ama cok ilginc cok güzel seyler yayinliyorsun. Yaptiklarinida cok merak ediyorum dogrusu arayada onlari ilave etde görelim”embir’e yazılmış da şaşırdım.hııı nası yani dedim:)))

    üstteki yorumda embir kendi yaptıklarımı yayınlamaya fırsat kalmıyor yazınca bu ona cevap.artniyetli bişey değil yani:))ben anladım embir:)))

  12. yok ben başkasına yazdı da sonra yazıyı benim yayınladığımı gördü sandım.O yorumu yazdığımda kendi çalışmalarımı eklemiyordum ama şimdi çok ekliyorum canım, ondan üstüme almamışım :))

  13. embir’ciğim zaten bir sürü çalışma yapıyorsun ve yayınlıyorsun.ayrıca bloğunda var.o yüzden arkadaşın çalışmalarını gönderde onları görelim demesine şaşırdım.kesinlikle artniyetli değil yani.tam tersi fazla iyi niyetliyim:)

  14. ya şimdi jeton düştü sen başka yorumu eklemek istemişsin bunu yapmak için o yazıyı maouse ile seç başka bir yere tıklamadan aşağıdaki yorum ekleme kısmına gel menüde tırnak işareti oluyor ya onu tıkla tıklayınca o yazan yorum burada turuncu renkte gözükür :))

  15. hımmm arada bir onu yapmayı becerebiliyordum ama bu sefer yapamamıştım kes yapıştır yapmıştım, anlarsınız sanmıştım:)ama demek ben öyle diyorum sandın sen haa:)))ne diyor bu şimdi demişsindir:))))

  16. evet evet ben yatayım ama elimde keçe toplarım var dün iğnesini de aldım toplarımı süslüyorum ayakları uyuştu valla, bir yandan da yorum yazıyorum :))

  17. yok işte ben hiç üstüme alınmadım başkasına yazdın sonrada benim yazım olunca aaa yanlış oldu diye düşündün sandım gerçekten yorulmuşum sanırım fantastik bişi oldu :))

    hıııh bak şimdi becerebildim:)

  19. evet ya bende kaçtım haydi, iyi geceler. Burayı da msn e çevirdik. Sabah kalkıp buraya girenler dumur olacak :)))