Çantacı geldi hanım:)))

-
çantam:)
çantam:)

Bolca sipariş alıp ördüğüm bir çantaydı bir dönem…Şimsi kendisini Amerika’ya görücüye göndereceğim:)El işi ürünler satan bir mağaza ile görüştüm;inşallah sonuç olumlu olur.Böylece neredeyse 1 yıldır;ev hanımlarını orjinal ürünlerin üretiminde çalışarak gelir kazandırma projem de hayata geçmiş olur:)))Henüz astarlamadım;zaten sabah an itibariyle 03,27 anca bu kadar oldu:))Yapım aşamalarını çekmeyi akıl edemedim;sonradan aklım başıma geldi;bir iki fotoğraf var yine..Nasıl olmuş?

çantam:)
çantam:)
çantam:)
çantam:)

23 yorum gelmiş

  1. florasankalem

    :)Çok teşekkür ederim…bir kaç değişiklik yaptım aslında üzerinde.yeniden fotoğraflayıp gönderirim.eğer anlaşabilirsem zaten;sizin gibi marifetli hanımlardan yardım almak zorunda kalacağım:)

  2. nagice

    çok şık ve güzel.böyle bir girişim olursa bende severek katılmak isterim.hatta bizim küçük bir grubumuz var.elimizden geleni yaparız.bol şanslar-bol siparişler

  3. florasankalem

    Tığla ördüm ben sevgili Semyıl…Şişle de örülebilir tabi ki.Ama bana her şeyin tığla yapılanı daha kolay geliyor.Şişlere alışkın olmadığımdan olsa gerek:)

  4. SEMYIL

    bende tığı pek severek yapmıyorum. şişlere gelince bir Oh diyorum.:))birazda örgüyü bakmadan da yapabildiğimden daha kolayıma geliyor.

  5. florasankalem

    :)Aslında örgüyle de denenebilir.Biraz kalınca siyah bir ipim var.Deneyip sana ayrıntıları bildireceğim semacım:)Artık 8 numara şişle mi örerim 9 mu Allah bilir:)))

  6. SEMYIL

    bu aralar böyle. şu öksürük peşimi bırakmıyor. şimdi ıhlamurumu içerken bir göz atayım dedim.. :))

Bir Cevap Yazın

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum