Ceket kollarından clutch

-
ceket kollarından çanta
ceket kollarından çanta

–Eski ceketin kollarından clutch nasıl yapılır?- Aaaa, yapılır mııı?

8 yorum gelmiş

  1. lilibebek

    belgin 41: teşekkür ederim.Figen abla: heh, tam üstüne bastın. İnsanın dili dönmüyor. Ben de bloğumda bir çok terimin Türkçesini kullanmaya özen gösterirken dikkat ettim de gençler genelde Kendin Yap demek yerine DIY diyor, el çantası yerine clutch… Neden bu kadar içimize sokuyoruz bu yabancıların kelimelerini, Türkçemiz çok zengin ve konuşması bile lezzetli adeta. Peki sen neden böyle yazdın diye soracak olursanız. Böyle minik el çantalarını gençlere yakıştırırım ben ve onlar da okusun diye böyle yayınladım yazımı. Çünkü belki el çantası yazsam bakmadan geçeceklerdi. Şİmdi siz de konuyu açınca Türkçemizden kocaman bir özür dileyerek gençleri onun ellerini biir bir bırakmamaya davet ediyorum. Çünkü toplumu toplum yapan içindeki insanlar ve onların dünyaca kabulünü sağlayan dilleri ve devletleridir. Başka dilleri de konuşalım ve kültürlenelim elbette. Onları da konuşurken onların diline saygı gösterip sadece onlara ait kelimeleri değerlendirelim. Bu konuda bizler hassas olursak bizlere saygılarının artacağını unutmayalım.

Bir Cevap Yazın