Cumartesi, Aralık 10, 2016
ÇEKYATIMI KAPLADIM :(((((

ÇEKYATIMI KAPLADIM :(((((

25

Oturma odasındaki çekyatı salona getirmek zorunda kalınca rengi pek uymadı tabi salon koltuklarına….. İşin gerçeği koltukların da çekyatın da ahı gitti vahı kaldı arkadaşlar benim zorlamalarımla uzatmaları oynuyorlar….. Hepsini kaplatacağım paraya biraz daha eklesem yenilerini alırım zaten diye düşünüyorum ama bu aralar bu imkansız olduğundan kendi çapımda kaplayıp duruyorum işte:)))) Koltukları kahverengi yapınca artan kumaşla çekyatı da kapladım ama çok fazla zımba kullanmadım çünkü zımbalar atıyor bir süre sonra:( Giydirme şeklinde yaptım bunu, kalıbını çıkartıp diktim, alttan zımbaladım sağlam oldu bu sefer:)))Şimdi en azından eski suratlı değiller ve hepsi aynı renkteler bir süre daha beni idare etsinler yeter… Zaten yakında bir akşam oturunca yere yapışıcaz ve mecbur değiştiricez koltukları:))))Eski hali de şöyleydi arkadaşlarım;

25 YORUMLAR

  1. hıhh bende onu söylemeye gelmiştim,çık çekyatın içinden hemen bulur orada,kaç hadi kaç ne duruyorsun daha,afrikayamı gidicen nereye gidicen,aslında bende kaçsam hiç fena olmaz,sabahtan beri yorumlarda arkasından karıştırdığım haltların hiçbirini görmedi daha:))))

  2. acemi abla acemelik gitmiş süper olmuş valla eline saglık bende seni merak ediyodum bi pazara gittim kayboldun yani:)demek oraya saklandın:)hiiii çok hoşşun:)

  3. ellerine sağlık ben beğendimzamanında bu modelin kolu demir profillisinden bende aldım şimdi gözüne bakıyorum kırılsın diye

  4. çıktım çıktım, az kalsın boğuluyordum :)))işe yaradı ama, güneşedoğrum görmedi beni:)))))farfincan gel beraber afrikaya kaçalım:))))figen ablam sobeledi beni:)))mavisofram sağol canım beğenmene sevindim, yok ben bu öğlen yazım yayınlanınca girdim çekyata:))) dışarıdaydım ondan önce canım karşılaşamadık herhalde:))))dendenim teşekkür ederim canım:)) kırılmadan değiştirilmiyor di mi:))))

  5. alkış ta süper olmuş. teşekkürler. yazı yazana da bu tür yorumları yazan arkadaşlara da teşekkürler.

  6. gunesedogru diyor ki;dün patoloji sonucumu aldım temiz çıktı moralim çok iyi acemi; valla billa uğraşmıycam senle benide kaplasana :))))) çookkkkkkkk sevindim canımıniçi bende şimdi onu sorucaktım sana ne oldu diye,hatta dün sesin çıkmayınca korktum,e hadi geçmiş olsun çok şükür:)))))))

  7. banucam teşekkür ederim:))))sibelim sağol canım:))))yalnızkurt71 arkadaşım:))))güneşedoğrum sonucun iyi çıkmasına çok sevindim canım :))))) ben de çekyattan çıkayım o zaman artık:)))))

  8. güneşedoğrucum çok geçmiş olsun canım benim…o patoloji sonucu beklemenin verdiği gerginliği iyi bilirim…ama çok sevindim temiz çıktığına…oh be..yaba daba duuuuuuuuuuuuuuuu :))))))))))))))))))))))))))))

  9. ben de beklemiştim aynı sebepten, bir hafta gerginlikten dilim damağım kurumuştu, bir de ailede olunca o kötü hastalıktan daha bir gergin oluyor insan tabi…..çok şükür güneşedoğrum:))))

  10. süperrrrrrrrrrrrreline sağlık canım yenisine falan gereNK yoksen yapmışsın zaten yenisini :)güneşedoğrum sanada çok geçmiş olsunnnn!!!