çılgın bez bebekler

-

Dikiş malzemeleriniz hazırsa, silikonunuz ve kumaşlarınız da varsa haydi dikmeye başlayalım.İki silindir kol ve bacak, bir diktörtgen gövde, bir de yuvarlak kafa, hepsi bu kadar. Nasıl giydireceğiniz tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış. Benim henüz yapmaya fırsat bulamadığım çok daha çılgınca şeyler yapılabilir.Yüzünü kumaş boyası ile fırçayla boyayarak yapabileceğiniz gibi, iplerle, düğmelerle de yapabilirsiniz.Fikirler: Eski giysilerinizi özellikle çoraplarınızı atmayın. Artmış yün ipler saçlar için kullanılabilir. Yüzü boyarken çok ince ve kaliteli fırça kullanmanızı tavsiye ederim. Kumaş boyaları su bazlı oldukları için suluboya tekniği gibi tek renkle tonlama yapılarak kullanılabilir.Yeni resmi ekledim arkadaşlar ama fotoğraf kalitesi kötü oldu biraz.

20 yorum gelmiş

  1. absynthe

    kıskanmayın efenim çalışın sizin de olur:Dolsun kardeşim bana da yapar onun adını da sevgili sacit koyarız=)

  2. saatoniki

    silikon derken kasıt nedir acaba? yapıştırmaya yarayan silikon mu? öyle ise nereyi nereye yapıştırıcaz? izahata muhtaç kaldım..

  3. ebruatolyede

    Teşekkürler arkadaşlarKısamahmut harika olmuş ve diğer bebekler de çok güzel ellerinize sağlık.Silikon dediğim, içlerini doldurmak için silikon elyafdı aslında, yapıştırıcı değil!Rasimde görünen kafasız ikinci bebeğin kafasını tamamladım, fotoğrafını en yakın zamanda ekleyeceğim.

  4. sukut

    yüzü bu kadar kederli gözükmeseydi:(((( benimki çok neşeli olacak yaprsam… çok begendim tşk

  5. saatoniki

    sukut un tespitini takdir ettim , biraz da kıskandım..ama atölyedekiebrunun cevap ta ii olmuş:)..yanlış hatırlamıyosam bittiydi öteki de…resim bekler ahali yani..

  6. AnyaJacobus

    çok güzel olmuş, bende yapıyorum ama benım yapış tarzım aynı değil ama deniyecem bende cok hoş olmuşlar elinize sağlık :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum