35 yorum gelmiş

  1. yenihayat54

    cin çarpımış zavallıyı:))göz ve ağız da çizip daha sevimli hale getirilebilir.en azından standart görünümlü pirizlerden daha hoş durur.)))

  2. kondor

    ama olmaz ki Cin Ali bizim çocukluk kahramanımız ben acırım , dayanamam bu bir işgence. Bak birde işgence çok derler resmen elektrik veriyor garibime.( Olayı dahada büyütebilirim ama durdum)

  3. dilevser

    ya bence o öyle dimdik yürüyerek bişi kurtaramaz ya neyse seven vardır bişey demiycem :) bence he-man kurtarır onu :) yada biz voltranı oluşturalım :))

  4. yenihayat54

    HAHAHA..alemsin dilevser…voltran iyi fikir..heyy 10 marifetciler toplanın,voltran voltran voltran..ayyy çocukların yüzünden bıkmıştım bu çizgi filmden..tekrar tekra izlerler,onların yüzünden başka bir şey izleyemezdim..bak anılarım tazelendi dilevser..ne günlerdi..3tane erkek bebe boy boy offff..

  5. dilevser

    ben çok severdim voltranı, gerçek sanar öyle seyrederdim, ilginç bir hayal gücü oluyor çocukların… ben beni hatırlıyorum da şimdi düşünemiyorum öyle şeyleri :)10marifetçiler hadi voltran, voltran, voltran… cin aliyi kurtarcaz..

  6. esinsel

    kaç kere yazayım yazayım dedim,acımaktan elim varmadı!!!şu voltranı oluşturalım da kurtulsun kahramanımız :))

  7. jeliboncuk
    voltran 5lisi :)
    voltran 5lisi :)

    * Dilevser* Esinsel* Yenihayat54* Bizimgibiler* JeliboncukKızlarrrr ilk görevimizzz cin aliyi kurtarmakk :):)

  8. yenihayat54

    :)))))))))))inanmıyorum jeliboncuk,nerden buldun resim ,isimlerimizide yazmışsın üzerine…bunun çıktısını alıp hatıra olaraka saklıycam.)))))))))cin ali bu operasyon karşısında çok dugulandı,bütün vucudu titredi:))))kurtarsa kurtarsa beni bu çılgın kızlar kurtarır diye bekliyor.))))))))))))))))))

  9. jeliboncuk

    yenihayat54 diyor ki;:)))))))))))inanmıyorum jeliboncuk,nerden buldun resim ,isimlerimizide yazmışsın üzerine…bunun çıktısını alıp hatıra olaraka saklıycam.)))))))))cin ali bu operasyon karşısında çok dugulandı,bütün vucudu titredi:))))kurtarsa kurtarsa beni bu çılgın kızlar kurtarır diye bekliyor.))))))))))))))))))

    ehehee herkesinde bir simgesi var bakk çiçeklerinden kemer yaptım voltrana:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum