Çok Farklı Çanta Modelleri

-

Burada ilginç çanta modellerini bulabilirsiniz. Sizler için iki farklı modeli buraya taşıdım.

26 yorum gelmiş

  1. embir

    Sevgili site yöneticileri, bu yazıda bir sorun var sanırım, yorum yazarken yazı krakteri farklı gözüküyor dahası sayfanın sağ kısmında bulunan yorumlar vs kısmı yorum ekleme bölümünün aşağısında ve sol tarafta çıkıyor.

  2. asyayaren

    ay bana artık müsade patrondan cccık fırça yemeden işlerimi yapayım ay öğle n olmuş daha başlamadım işe gelicem

  3. zeliss

    ayakkabı olanı güzelmişdiğerini kullanamazdım herhalde :)artık materyalleri kullanıyorum derken derken sonra sanamsınlarki iç çamaşırlarımı çanta yapıyorumhehehehe ay kendi kendime gülüyorum valla

  4. asyayaren

    ayyyyyy valla yorum yazmadan edemeyecm canım nokturn kırmızlıarı çoğaltıyorum ama iyide bu yazıya kaçıncı bakışım benim ayakkabı olan çantayı anladım gördüm de zelişş iç çamaşırı deyince üsttekinin bir iç çamaşırından olduğunu gördüm hay ben kör göz gibi kaç kere geldim onu ben bayağı bayağı normal çanta sanıyorum iiyimi:))))

  5. shane

    yazıda minik bir kod hatalı girilmiş, düzeltince sağ kısım da düzeldi. yazı başlığının altında yazının yayına alındığı tarih ve saat, yorumların altında da yorumun yazıldığı tarih ve saat bilgisi yer alıyor.

  6. asyayaren sendemi kırmızı allah allah çatlıcam nerde bu kırmızılar.gerçi şimdi unuttum ismini sağolsun bir arkadaş anlatmıştı ama işte unuttum bende yokmu.çok mu kıskancım diyede özeleştiri yapmadan geçemicem bu arada çantalar çok orijinal.

  7. shane

    sesiber, ne yalan söyleyeyim değiştiğinden haberdar olmadım sen sorana kadar :) diğer pillinetwork sitelerinde de saat dakika bilgisi şu anda böyle. performans açısından sorun yarattığı için bu hale çevirmişiz.

  8. embir

    Sesiber hoşgeldin, demek beni karantinaya almak istiyorsun :)) Senden mail alamadım, bir hata olduysa diye yazıyorum.

  9. nokturn

    saatoniki diyor ki;üye kısmısı ööle herşeye karışmaz ..asayişi bozmayınız reca ederim ..

    sefaaaa, kondoorrrr!…koruyun bizii:(

  10. asyayaren

    “BTUGAN”canım hani şu kırımızılar bende yok diyorsun yaaaa onlar ne biliyormsuun çözdüğüm kadarıyla tabi;yanlışsam düzeltin yetkili ve aktif üyeler ;hani yorum yazıyoruz da başka bir konuya geçiyoruz ya neler var ne yazmışlar diye heh işte onlar var son yorumlar diye sağ tarfata yukarıda gördünmü??? işte hangi yazıya yeni yorum geldiyse sen okuduktan sonra yanında belirtiyo 1 yorum 2 yorum diye ve kırmızı oluyo okuyup istersen cvp da yazdıktan sonra siyah renk oluyo eburdaki üyelerde böle bir şey var o kırımızıyı yok ediyolar diğer taraftan başka yazı kırmızı oluyor anladınay kız bende öle vala bana ne oluyorsa işte ne yapayım çok seviyorum burayı .))))))

  11. zeliss

    betülcüğüm son yazılan yorumları görmek için kolay yol kırmızıları takipsen gel msn ye ben sana gösterim :)

  12. zeliss

    valla ben doğrumu biliyorum yanlışmı bilmiyorum ama kırmızıları takip ediyorum bakalım sonumuz nereye gider :)

Bir Cevap Yazın

embir

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum