Çuval kumaştan pet şişe kılıfı

-

Çuval kumaştan pet şişe kılıfı modelimiz. Masa düzenine önem verenler! O plastik içecek şişeleri masalarınızın güzelliğini, şıklığını bozmasın, dekoratif ve farklı bir dokunuş olsun istedik ve içecek şişesi kılıfı tasarladık. Goodish’in sade ve doğal dokunusu ile masalar daha zevkli olabilir. Çuval kumaşın doğal görünümünden hoşlananlar için gerçekten şık bir kılıf modeli oldu, üstelik ağız kısmı da büzgülü olarak tasarlandı.
İster drink yazalım ister water ister lemaonade. Ya da siz ne dilerseniz baskı tekniği ile yazılabilir de. İster 1 lt’lik şişe için ister 2,5 lt’lik şişeler için kılıf hazırlayabiliyoruz, artık siz nasıl tercih ederseniz! 🤗
Şişelerinizi dekoratif bir biçimde kamufle edecek olan bu kılıflar masalarda farklılık yaratacak. Cam şişeler için de kullanılabilir tabii ki, illa pet şişe olmasına gerek yok. Ama genelde pet şişeler göz zevkini bozduğu için öncelikle onları kılıflandırmak lazım değil mi ya? :)

Aynı çuval kumaştan kendinize hoş bir piknik seti ya da mutfak takımı da oluşturabilirsiniz. Damacana kılıfı, şişe kılıfı, runner, amerikan servis gibi eklemelerle üzeri yazılı takımlar oluşturabilirsiniz kendinize. Ya da özellikle yeni evlenen ve çeyiz hazırlığı içinde olanlara üzeri yazılı takımlar hediye etmeyi düşünebilirsiniz.
Çat kapı gelen ve bir şeyler içip kalkacak misafirleriniz için bile özenli sunumlara imkan sağlayacak, kullanımı çok kolay büzgülü kılıflar için bizimle instagram hesabımızdan iletişime geçebilirisiniz.

Bir Cevap Yazın

Goodish

üniversiteden beridir dostulugunu sürdüren iki arkadaş olarak çıktık bu yola.

birlikte yemek-içmek, masa başlarında sohbet etmek, sınavlara hazırlanmak gibi büyük zamanlar harcadık şimdiye kadar.

ve birgün dedik ki biz birlikte neden anladığımız,eğitimini aldığımız işimizi yapmıyoruz? neden bunu keyifli hala getirmiyoruz? neden insanlarında sevdikleriyle keyifli masalarda, özenli mutfaklarda vakit geçirmelerine yardımcı olmayalım? neden bir alternatif olmayalım ki ev tekstiline?

GOODISH böyle başladı. bu iki tatlı kuşun maceralarını takipte kalın !

sevgiler,

GOODISH

iPad için clutch kılıf yapımı

| | 0 Yorum

Tabletler için çok güzel bir kumaş kılıf yapımı buldum, clutch çanta şeklinde, çok şık ve kullanışlı. Hem clutch çanta hem kılıf nasıl dikilir, bir arada görmüş oluyoruz.   Kaynak burası....